“Gezien de waarderingen, meer van verwacht”
Beoordeling van The Porterhouse Gastropub

The Porterhouse Gastropub
Geclassificeerd als nr. 22 van 202 Restaurants in Killarney
Keukens: Steakhouse, Pub-restaurant
Geschikt voor: Grote groepen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
18 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Na de gelezen.beoordelingen hier naar toe gegaan. Sfeer en.bediening is prima. Het eten is echter middelmatig. Geen enkele vis op de zeevruchten schotel kon mij imponeren. Ook de lamsschouder kreeg de handen niet op elkaar.

22 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg gezellige, maar wel drukke eettent. Goede live muziek en vriendelijke bediening! Het eten is heerlijk en goed verzorgd! Aanrader!

4 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Omdat het restaurant steakhouse-achtig aandoet waren wij aangenaam verrast door het eten. Lamsbout gegeten zoals je hem niet vaak treft. Heel leuke bediening, goede wijn en leuke live-muziek.

2 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Als je trek hebt is het wel zinvol om te reserveren. Tent was tot de nok toe gevuld. We moesten een half uurtje wachten aan de bar, wat overigens geen straf was... eten was verrassend goed.

25 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een super combinatie, ouders die Slager zijn en een dochter die Veganist is. De koppen samen gezet en tot super gerechten komen. De geitenkaas in gebakje met friet van zoete aardappel Is echt een aanrader. De steak was ook super.

Reizigers die The Porterhouse Gastropub bekeken, bekeken ook

In The Porterhouse Gastropub geweest? Deel je ervaringen!