7 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn 3 nachten hier geweest. Heerlijke ruime kamer en een mooie zitkamer waar we ook gebruik van konden maken; allemaal consequent in stijl uitgevoerd, je moet er van houden maar het was zeker stijlvol. Je kan ook gebruik maken van een keukentje voor gasten, koelkast, magnetron en waterkoker.
De eigenaar is zeer behulpzaam en geeft graag tips over de omgeving.
Locatie is goed, op loopafstand naar het dorp. Kortom prima plek voor paar dagen.

Verbleef: september 2017, reisde met een partner
8 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke gastheer en gastvrouw, veel op de schommelstoel in de tuin gezeten en het brood bij het ontbijt is heel lekker. Erika en patrick runnen het met oog voor detail. Toen de tweede dag het lekkere brood er niet was, bracht patrick speciaal drie sneetjes. Ze helpen mee met de route naar Ennis en wat te doen overdag. Kamer was groot, kamer 6 en ontbijt in de serre is een feest. We hebben drie nachten genoten en goed geslapen in een lekkere donkere kamer.

Verbleef: augustus 2017, reisde met familie
19 juli 2017 beoordeeld

Eind juni hebben we 2 nachten hier geslapen tijdens onze trip door Zuid-Ierland.
Prachtig huis, maar een klein stukje lopen naar het centrum.
B&B ligt aan een behoorlijk drukke weg, maar wij hadden een kamer aan de voorkant van het huis en hadden totaal geen last van verkeerslawaai.
Mooie, "authentiek" ingerichte kamers, netjes en schoon. Douchen in bad het enige minpuntje.
Patrick en zijn medewerkers verzorgen een heerlijk ontbijt. Ze zijn erg behulpzaam en hebben allerlei tips voor uitjes en bezienswaardigheden in de omgeving.
Voor Killarney zeker een aanrader om hier te logeren!

• Verbleef: juni 2017, reisde met een partner
4 juli 2017 beoordeeld

We hadden een zeer ruime kamer tot onze beschikking, met een prima badkamer.
Onze gastheer en gastvrouw deden erg hun best om het ons naar de zin te maken. Een aanrader.
Elke dag kregen we tips over de mooiste plekjes van Killarney, we hebben hier drie nachten geslapen, hadden wel een week willen blijven.

• Verbleef: juli 2017, reisde met een partner
8 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie grote kamer met typisch Engelse prullen, heel erg schoon en hele gastvrije eigenaren.
De bedden waren vrij hard.
Bij het ontbijt was er (buiten de traditionele Ierse ontbijten ) ook de mogelijkheid om een pannenkoek te bestellen, erg lekker! Rustig en stil dus prima om lekker uit rusten!

Verbleef: september 2016, reisde met familie