“Mexicaans eten, bereidt uit streekproducten.”
Beoordeling van Casita Mexicana

Casita Mexicana
Geclassificeerd als nr. 16 van 213 Restaurants in Killarney
Keukens: Mexicaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
19 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het mooie van dit restaurant is dat je héérlijk Mexicaans eet met bijna allemaal streekproducten, brood van de plaatselijke bakker, Iers rundvlees, groenten en fruit van de "boer"
Super vriendelijk personeel en een gezellige gelegenheid.
Prima gegeten en gedronken voor maar net €50 met 2 personen.

Datum van bezoek: augustus 2018

5 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker mexicaans eten voor een prima prijs, ook genoeg vegetarische opties. De bediening is erg vriendelijk. Ook is de sangria een aanrader. Je krijgt gratis kraanwater standaard op tafel.

Datum van bezoek: augustus 2018
11 juni 2018 beoordeeld

Gelegen op een gezellig pleintje. Leuk terras en binnenin ook sfeervol ingericht. Vriendelijk onthaal en erg vriendelijke bediening. Uitgebreide kaart met allerlei Mexicaanse specialiteiten. Superlekker gegeten aan een vriendelijke prijs. Fajita's met reuzegarnalen waren erg lekker. Ook de tapa's zijn top. Aanrader !

Datum van bezoek: juni 2018
7 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We aten hier op het kleine en primitieve terras, wat wel zijn charme heeft. Op zich niet heel idyllisch gelegen aan een parkeerplaats, vlak achter de drukke straat van Killarney, maar toch zorgt de authenticiteit van dit alles voor een fijne sfeer. Vooraf eten we een selectie van tapas van zowel vlees als vis. Heel lekker allemaal, ook de hoofdgerechten (we aten onder andere Quessedillas met pulled pork) zijn heel lekker, maar iets minder onderscheidend, de Mexicaanse rijst had wat meer smaak mogen hebben en de frieten zijn te kort gebakken en daardoor melig (iets wat we trouwens wel vaker aantreffen in Ierland). Service is niet heel snel, maar wel vriendelijk. Prijzen zijn daarbij aan de wat hoge kant.

Datum van bezoek: juni 2016
17 september 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Rustige niet al te chique restaurant waar de aandacht volledig gericht is op de kwaliteit van het eten en de service aan de gasten. Zeer smakelijke gerechten en prijs kwsliteutsverhouding is oké. Aan te bevelen.

Datum van bezoek: september 2015

Reizigers die Casita Mexicana bekeken, bekeken ook

In Casita Mexicana geweest? Deel je ervaringen!