“Gezellige pub met heerlijk eten”
Beoordeling van Kayne's Bar & Bistro

Kayne's Bar & Bistro
Geclassificeerd als nr. 26 van 201 Restaurants in Killarney
Keukens: Europees, Iers
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen, Romantisch, Lokale keuken, Speciale gelegenheden
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
30 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Deze pub zit aan de rand van Killarney en was voor ons op loopafstand van onze B&B Mystical Rose. Wel met gratis parkeergelegenheid. De pub is gezellig, en we hebben eerst wat gedronken. Daarna besloten we ook hier te eten. De eten is wat luxer dan wij van de meeste pubs gewend zijn. Maar hoewel de steak van mijn man misschien wat aan de dure kant was, was mijn vis dat zeker niet. En allemaal helemaal top bereid. Lekker biertje en wijntje erbij en als afsluiting nog een heerlijk toetje. Een aanrader!

BernadetteRandles, Owner van Kayne's Bar & Bistro, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 mei 2018

Geachte ElsMJ
Ik hoop dat je genoten hebt van je verblijf in onze nabije buren Mystieke Rose en bedankt dat je Kayne's voor je eetervaring hebt gekozen. Inderdaad, ons eten krijgt geweldige feedback en is zoals je hebt gezien niet het normale barmaaltijden. Ik ben heel blij dat je zo genoten hebt van je maaltijden en de desserts en we danken je voor je aanbeveling.

Dear ElsMJ

I hope you enjoyed your stay at our near neighbours Mystical Rose and thank you choosing Kayne’s for you dining experience. Indeed our food receives great feedback and is as you have noted not the normal bar food. I am delighted you enjoyed your meals so much and the desserts and we thank you for your recommendation.

15 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Bar die hoort bij naastgelegen hotel. Sfeer erg plezierig. Bediening vriendelijk en attent. Eten, vooral de vis, erg lekker! Een aanrader!!

BernadetteRandles, Owner van Kayne's Bar & Bistro, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 juli 2016

Vielen Dank für Ihr Feedback zu Ihrem letzten Besuch in Kayne 's . Wir sind sehr beliebt bei Einheimischen und Besuchern somit eine entspannte Atmosphäre in der Bar zu schaffen. Wir sind stolz auf unseren Service und die Qualität des Essens und wir freuen uns für unsere Bemühungen anerkannt werden.

Ich hoffe, Sie können uns wieder besuchen in der Zukunft.

Mit freundlichen Grüßen,

3 mei 2016 beoordeeld

Net buiten het centrum maar op loopafstand van ons hotel Earls Court, ideaal !!
Hebben hier 4 avonden gegeten en alles was van dezelfde uitstekende kwaliteit. De vis (Cod) is een echte aanrader en ook de toetjes om te smullen.
Gezellige sfeer en vriendelijk personeel.

BernadetteRandles, Owner van Kayne's Bar & Bistro, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 mei 2016

Hartelijk dank voor uw beoordeling. Ik ben blij dat je genoten hebt van al uw maaltijden met ons. Ik hoop dat je de kans om ons opnieuw te bezoeken één dag.

Vriendelijke groeten

25 juli 2015 beoordeeld

We logeerden in het Woodlawn guesthouse, dat is ongeveer 350 meter van de Pub. Gelegen net naast een hotel. Zeer ruime gelagzaal met veel licht (traditionele pubs zijn nogal donker). Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. We hebben hier verschillende keren gedineerd. De betere Pubfood. Vis, vlees, pasta, veggie, en alle Ierse bieren en Whiskey. De zaterdag is er Live-Music. Zeer goede prijs/kwaliteit balans. Hier komen ook veel locals aan de toog een Pint drinken gewoon eens proberen! Je zal ook terugkomen. Free Wi-Fi!

BernadetteRandles, General Manager van Kayne's Bar & Bistro, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 november 2015

Thank you for your recent review of Kaynes Bar and Bistro, i was delighted to hear you were happy with the food, its prices and quality. I look forward to welcoming you back in the future.

Kind regards
Bernadette Randles

2 weken geleden beoordeeld

Reizigers die Kayne's Bar & Bistro bekeken, bekeken ook

Killarney, County Kerry
Killarney, County Kerry

In Kayne's Bar & Bistro geweest? Deel je ervaringen!