“Smakelijk, goede sfeer”

Geclassificeerd als nr. 28 van 201 Restaurants in Killarney
Dineropties: Na sluitingstijd, Diner, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Diner, Reserveringen
3 mei 2017 beoordeeld

Goede kwaliteit eten, vriendelijke adequate bediening, leuke lokatie. Heerlijke zeetong, fantastische kwaliteit.

16 augustus 2014 beoordeeld

Slechte ontvangst bij aankomst, weinig aandacht van het personeel. Als voorgerecht zeevruchten genomen, hier waren we niet enthousiast over. Hoofdgerecht zeebaars, eetbaar maar niet bijzonder en kreeft op zijn Gaby's (50 Euro): was gewoon slecht. Veel alcohol, veel room, veel te zwaar en geen enkele smaak van kreeft. Misschien om de smaak van diepvrieskreeft te verbergen? Hierover een opmerking gemaakt maar door de bediening werd helemaal niet gereageerd en vanaf het moment dat we deze opmerking hadden gemaakt werden we behoorlijk koel bediend. De chef/eigenaar is Belgisch en we hadden echt meer van verwacht. Dit restaurant is veel te duur en zeker niet aan te bevelen. We komen hier nooit meer terug.

• Sfeer
4 dagen geleden beoordeeld via mobiele applicatie

4 dagen geleden beoordeeld

2 weken geleden beoordeeld

Reizigers die Gaby's Seafood Restaurant bekeken, bekeken ook

In Gaby's Seafood Restaurant geweest? Deel je ervaringen!