“Goed eten”

Keukens: Iers
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen, Grote groepen, Lokale keuken
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Diner, Lunch, Reserveringen
11 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Twee keer in onze vakantie gegeten. Goed en lekker eten, zeer aardige bediening en goede prijs kwaliteit verhouding.

23 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Op onze eerste avond hier in Killarney zijn we na enig speurwerk en "gaan we hier wel of gaan we hier niet eten" aanbeland bij Caragh. We gaan hier naar naar binnen en we zien wel. Een viertal dames deden de bediening. Veel zin of veel lol leken de dames niet te hebben. We werden naar een tafeltje gedirigeerd en we kregen een menu kaart. De prijzen waren best redelijk. Het eten heel gewoontjes. Om nou hier vaker terug te gaan, nou nee.

17 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een ontzettend onvriendelijke dames in de bediening. In de hal wachten voordat je een plaats krijgt. Chicken curry uit een pakje. Laffe hap mensa-eten. Smakeloos. Een missertje dus.

1 week geleden beoordeeld via mobiele applicatie

3 weken geleden beoordeeld

Reizigers die Caragh Restaurant bekeken, bekeken ook

Killarney, County Kerry
Killarney, County Kerry

In Caragh Restaurant geweest? Deel je ervaringen!