“Niet bijzonder”

Keukens: Iers
Geschikt voor: Lokale keuken, Gezinnen met kinderen, Barscene
Dineropties: Lunch, Na sluitingstijd, Diner, Ontbijt, Reserveringen
20 juli 2018 beoordeeld

Muziekbandje in de deur was beter dan de stilte binnen. Eten niet bijzonder overbakken steak. De pie was wel goed. Hebben lang moeten wachten totdat we geholpen werden, terwijl zaak niet vol zat. Heel onpersoonlijk. Misschien leuk als alleen pub

Datum van bezoek: juli 2018

20 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Personeel is niet georganiseerd, duurde 30 minuten voordat we konden bestellen terwijl de zaak nog niet halfvol zat. Toen ik daar wat van zei werd er met de ogen gedraaid. Sheppardspie was heerlijk, steak was te doorbakken. Chickpea is berg droge rijst met kikkererwten. Sorry had er meer van verwacht.

Datum van bezoek: juli 2018
13 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Groot, maar gezellig restaurant. De bediening geeft je een zeer welkom gevoel en heeft gevoel voor humor. De open haard zorgt voor een huiselijke omgeving. Het eten is zeer goed, heel Iers. Heerlijk genoten van de roast beef en pie.

Datum van bezoek: maart 2018
20 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Super avond gehad!
Heerlijk gegeten voor een goede prijs!
Daarnaast iedere avond traditionele muziek , super sfeer in deze tent!

Datum van bezoek: oktober 2017
25 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanavond hier wezen eten. Eerst wat gedronken en daarna eten besteld. Het was er gezellug, het eten was er snel, het was lekker, het was genoeg en het was betaalbaar. Wat wil een mens nog meer. Een aanrader.

Datum van bezoek: april 2017

Reizigers die Danny Mann Pub bekeken, bekeken ook

In Danny Mann Pub geweest? Deel je ervaringen!