“de plek waar je moet zijn in Killarney.”
Beoordeling van Murphy's Bar

Murphy's Bar
Geclassificeerd als nr. 19 van 203 Restaurants in Killarney
Keukens: Iers, Bar
Geschikt voor: Lokale keuken, Barscene
Dineropties: Ontbijt, Lunch, Diner, Na sluitingstijd
29 oktober 2018 beoordeeld

Vriendelijk personeel, mooie kamers, gezellige bar, schoon en netjes, eten in het restaurant is heerlijk, ontbijt en diner zalig, veel live muziek.
Thank you for the nice pleasant day's.
Greetings from the (Flying) Dutchmen :)

Datum van bezoek: oktober 2018
Sean-Maire-Murphy, Owner van Murphy's Bar, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 weken geleden

Greetings to the Flying Dutchmen!
Many thanks for a wonderful review!
We hope you enjoyed your visit to Killarney.
Best wishes,

28 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

In het supercommerciele Killarney is dit de leukste zaakje dat we gevonden hebben qua pub en muziek. Vriendelijk personeel en leuke muziek

Datum van bezoek: augustus 2018
Sean-Maire-Murphy, Owner van Murphy's Bar, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 september 2018

Hello ,
Thank you for taking the time to review your visit to Murphy's. We appreciate your comments.
Best wishes,

28 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben hier echt heerlijk gegeten. Elke dag hebben zij wel iets anders op het menu wat het verassend houdt. Ik had een burger, deze was echt fantastisch. Ik zou er zeker nog eens heen gaan!

Datum van bezoek: juni 2018
Sean-Maire-Murphy, Owner van Murphy's Bar, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 juli 2018

Hi Tim,
Thank you for an amazing review , we really appreciate your compliments .Maybe we will see you again sometime,

17 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij waren 10 dagen in het hotel. Uiteraard gegeten en gedronken. Het was er allemaal van prima kwaliteit. Sean, eigenaar, en zijn team zijn super vriendelijk en behulpzaam.
Het is zeker een aanrader om als uitvalsbasis te dienen bij een bezoek aan Kerry met zijn mooie natuur.
Jan en Irma.

Datum van bezoek: juni 2018
Sean-Maire-Murphy, Owner van Murphy's Bar, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 juni 2018

Hi John and Irma !,
It was our pleasure to look after you during your stay. We are so happy that everything was to your satisfaction.
Best wishes ,

28 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk genoten tussen de locals. Een thee en een broodje genuttigd. De inrichting is authentiek en zeker de moeite waard om even binnen te lopen.

Datum van bezoek: mei 2018
Sean-Maire-Murphy, Owner van Murphy's Bar, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 juni 2018

Hi Mikisa,
Many thanks for a fabulous review. So nice to hear that you enjoyed your visit to Murphy's bar !
All the best ,

Reizigers die Murphy's Bar bekeken, bekeken ook

In Murphy's Bar geweest? Deel je ervaringen!