“Lekker en vriendelijk!”
Beoordeling van Bricín Restaurant

Bricín Restaurant
Geclassificeerd als nr. 4 van 203 Restaurants in Killarney
Geschikt voor: Zakelijke bijeenkomsten, Gezinnen met kinderen, Romantisch, Speciale gelegenheden, Lokale keuken
Dineropties: Diner, Lunch, Na sluitingstijd, Reserveringen
16 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer vriendelijke en snelle bediening, het eten is lekker! Een aanrader, maar je reserveert best als je niet wilt wachten

Datum van bezoek: juli 2018

1 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het is dat de gastvrouw van ons B&B ons dit restaurant had aanbevolen anders waren we er waarschijnlijk aan voorbij gelopen. Het zit boven een winkel namelijk. Het is een geweldig ingericht restaurant. Erg gezellig en typisch Iers. Heel vriendelijke en professionele bediening. En het eten was heerlijk. De specialiteit, een pannenkoek met een vulling van lamsvlees, was heerlijk. Wijn ook prima. Prijs-kwaliteitsverhouding is eveneens goed. Kortom, een aanrader!

Datum van bezoek: mei 2018
1 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een vriendelijk ontvangst. Echt nog een gastheer die je ontvangt met veel aandacht voor de gasten. Er wordt een praatje gemaakt met alle gasten. Bediening is ook erg goed.

En dan het eten. Echt top.
Reserveren is aan te bevelen.

Als je voor kwart voor 7 binnen bent kan je gebruikmaken van het zg early bird menu. Is goedkoper en daar houden nederlanders van

Datum van bezoek: september 2017
17 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Mijn verwachtingen waren hoog. Helaas werden deze niet waar gemaakt. Het eten was goed maar niet bijzonder. Naast ons zat een grote groep. Het was net een kippenhok. Het zit een flinke vaart in. Beetje een fabriek idee. Niet voor herhaling vatbaar.

Datum van bezoek: augustus 2017
12 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ruime keuze met speciaal geprijsde early bird menus vorige gasten die tussen 18. 00 en 18.45 komen. De specialiteit is boxty, een Ierse pannekoek met een heerlijke vleesvulling naar keuze.

Datum van bezoek: augustus 2017

Reizigers die Bricín Restaurant bekeken, bekeken ook

In Bricín Restaurant geweest? Deel je ervaringen!