“Gezellig avondje”

Hannigan's Bar and Restaurant
Geclassificeerd als nr. 10 van 202 Restaurants in Killarney
Keukens: Europees, Iers, Bar
Geschikt voor: Romantisch, Gezinnen met kinderen, Speciale gelegenheden, Zakelijke bijeenkomsten, Lokale keuken, Barscene
Dineropties: Ontbijt, Diner, Lunch, Na sluitingstijd, Reserveringen
10 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk restaurant en pub. We hebben lekker gegeten, leuke bediening . Redelijke prijzen. Na t eten lekker in t bar gedeelte gaan zitten met een irish coffee.

5 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier geluncht. De locatie was leuk, traditionele inrichting van Ietse pub. De bediening was plezierig, dacht goed mee met voedselallergie. Maar het eten was helaas niet lekker. Ik had een sandwich met een ranzige smaak. Mijn partner een wrap, waar nauwelijks enige dressing of saus inzat. Geen aanrader dit restaurant. Begrijp niet dat ze een derde plaats gebben op deze site.

28 juli 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Ons favoriete stekje om lekker na te zitten. Gezellige tent met heerlijke Ierse life muziek. Wilde je als gast zingen? Ook dat kon daar.
Lijkt een sjieke boel, maar dat viel best mee.

killarneyinter, Sales & Marketing van Hannigan's Bar and Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd 31 juli 2015

Hi inart,

Thanks for your review. Happy to learn it was a positive experience.

Warm Regards,

Jonathan McCarthy
Sales & Marketing

13 mei 2015 beoordeeld

De ambiance van het restaurant (er hoort ook nog een hotel bij) is heel erg mooi. Een beetje chic maar toch heel warm en toegankelijk. Luxe stoelen en mooi gedekte tafels. De bediening is zeer vriendelijk en informeel. We werden zeer hartelijk ontvangen en de ober maakte graag een praatje. Toen we vertelden dat we speciaal terugkwamen omdat we 4 jaar terug op onze eerste reis in Ierland zo lekker hadden gegeten bij Hannigan's vonden ze dat heel leuk om te horen. Ze doen hun best om het je naar de zin te maken en een fijne avond te bezorgen. Daarnaast is het eten gewoon goed en zeer betaalbaar.

killarneyinter, Sales & Marketing van Hannigan's Bar and Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 mei 2015

Hi bryanj123,

Hello my friend and thanks kindly for your lovely review. I'm delighted that you returned back to us again after 4 years. It is most pleasing to see that your whole experience with us was just as rewarding and enriching. Please do visit us again if you ever find yourself back in the South-West of Ireland.

Warme Groeten,

Jonathan McCarthy
Sales & Marketing

29 mei 2014 beoordeeld

met restaurant in het achterste gedeelte. Beetje "oud chique". Leuk om te zitten.Heerlijk tagliatelle gegeten, na een hele dag wandelen toch het bord niet leeg, teveel. Life muziek in de pub

Reizigers die Hannigan's Bar and Restaurant bekeken, bekeken ook

In Hannigan's Bar and Restaurant geweest? Deel je ervaringen!