“Super ervaring”

Geclassificeerd als nr. 75 van 537 Restaurants in Galway
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen, Lokale keuken
Dineropties: Lunch, Na sluitingstijd, Ontbijt, Diner, Bezorgen, Afhalen
24 oktober 2017 beoordeeld

Heerlijk lokaal fish and chips. Restaurant en bar in zelfde pand. Gescheiden door lage wand. Gestart met oesters die vers waren en lekker. daarna goede fish and chips. Voor herhaling vatbaar

23 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben hier in het restaurant gedeelte gegeten. Dit viel ons erg tegen, wij hadden er meer van verwacht. Prijs kwaliteit is op zich prima, maar het eten is niet bijzonder. Vissoep vooraf genomen, deze smaakte erg flauw. Als hoofdgerecht de mosselen en makreel gegeten. De makreel was prima, een grote portie zeker voor het geld. Alleen de mosselen waren heel klein en de kokos saus was er zout. Waarschijnlijk hadden we beter aan de snack kant kunnen eten.

26 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Een fish and chips zaak maar dan beter, stukken beter.
Gescheiden delen, aan 1 kant de afhaal aan de andere kant een restaurant.
Gestart met oesters gevolg door mosselen. Hoofdgerecht goede kabeljauw. Goed eten voor weinig geld.
Uitstekende prijs/kwaliteit!

11 juni 2016 beoordeeld

Leuk 'restaurantje', snackbar en restaurant apart van elkaar. In informele sfeer een heerlijke fish and chips gegeten. Prima service, wat je niet kunt dragen wordt aan tafel gebracht. Voldoende voor een heerlijke maaltijd.

4 juni 2016 beoordeeld

Na een flinke wandeling door het leuke centrum van Galway stapten we restaurant McDonagh's binnen. Dat bleek een prima actie!
We werden vriendelijk ontvangen en besloten op advies van de serveerster wat onderdelen van het 'set menu' te kiezen. De Wild Clarenbridge Mussels in een saus met o.a. kokosmelk waren tongstrelend. Ook de moot zalm was uitstekend bereid. We lieten ons de witte huiswijn trouwens ook goed smaken. De prijs van nog geen 20 euro is meer dan redelijk voor de hoge kwaliteit van deze maaltijd.
De ambiance van dit restaurant is vrolijk en uitbundig. Er is een 'fastfood-deel" en een restaurant deel. Het zat behoorlijk vol toen wij binnen kwamen en tegen de tijd dat we onze maaltijd beëindigden stond er al een rij hongerigen te wachten op een plaatsje. McDonagh's is een regelrechte aanrader.

In McDonagh's geweest? Deel je ervaringen!