“Excellent food!!”

Keukens: Europees, Iers
Dineropties: Diner, Ontbijt, Lunch, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Diner, Ontbijt, Lunch, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
20 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Typisch Iers cafe aan een leuke straat waar veel live muziek is. De kaart biedt typisch Ierse gerechten die erg smaakvol zijn. Aanrader is ook het lokale bier: Galway Hooker

Datum van bezoek: oktober 2017

7 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

De bediening is er erg vriendelijk, het eten is goed en er hangt een gezellige sfeer! We hebben lekker buiten onder een terrasverwarmers gedineerd maar binnen zag het er ook goed uit!

Datum van bezoek: september 2017
29 augustus 2017 beoordeeld

Na een wandeling door Galway zijn we hier beland.
We hadden geluk dat er nog een plaatsje was want veel tafeltjes zijn er niet. Dat maakte het gezellig. Het interieur is ook leuk aangekleed.
Het eten was superlekker. We namen de vegetarische schotel en het lamsboutje.
Genieten hier!

Datum van bezoek: augustus 2017
5 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Restaurant valt bijna niet op, maar is een parreltje. Eten is vers, wordt mooi gepresenteerd en bediening is vriendelijk. Had een wrap met hummus, falafel en lekker knapperig gegrilde groenten. Mijn tafelgenoot een sandwich kip en bacon. Konden kiezen om daarnaast nog chips of soep te nemen, maar is absoluut niet nodig. Hadden meer dan genoeg aan dit.

Datum van bezoek: september 2016
21 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

In deze straat tref je naast veel winkels ook veel restaurants waar je goed kunt lunchen en/of dineren. Ook veel keus in visgerechten. Is voor ieder wel iets te vinden.

Datum van bezoek: juli 2016

Reizigers die The Quay Street Kitchen bekeken, bekeken ook

Galway, County Galway

In The Quay Street Kitchen geweest? Deel je ervaringen!