“Prima Indiaas eten in slordig decod”
Beoordeling van Kumar's Taste of Asia

Kumar's Taste of Asia
Geclassificeerd als nr. 138 van 527 Restaurants in Galway
Dineropties: Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
7 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten is hier prima. We laten verschillende gerechten op tafel
zetten als shared dining voor een vaste prijs van 25 euro. inclusief wijn/bier. Prijs-kwaliteitverhouding is uitstekend. Authentieke Indiase smaken die soms behoorlijk pikant zijn. We zitten met onze groep van 7 personen in een aparte, enigszins "shabby" ruimte. Service is prima.

1 week geleden beoordeeld via mobiele applicatie

1 week geleden beoordeeld

2 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

2 weken geleden beoordeeld

Reizigers die Kumar's Taste of Asia bekeken, bekeken ook

Galway, County Galway

In Kumar's Taste of Asia geweest? Deel je ervaringen!