“Tegenvaller”

Martine's Quay Street Wine Bar & Restaurant
Geclassificeerd als nr. 72 van 525 Restaurants in Galway
Geschikt voor: Speciale gelegenheden, Romantisch, Lokale keuken
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Lunch, Diner, Bezorgen, Privé-dinergelegenheid, Reserveringen
29 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We gingen hierheen vanwege de notering op TripAdvisor maar het viel ons erg tegen.
De oesters waren wel heerlijk!
Daarna had ik een salade met geitenkaas maar dat was vooral heel veel rucola en 3 mini bolletjes geitenkaas. Ik had er brood bij gevraagd maar dat kreeg ik pas toen ik er nogmaals om moest vragen en mijn salade al bijna op was.
Mijn man had een eendenbout. Die was wel goed en lekker maar het aardapgerecht en de rode kool die er bij geserveerd werden waren opgewarmd en niet vers.
Volgens mij zijn er in dit leuke straatje wel betere eettentjes te vinden!

1 week geleden beoordeeld

1 week geleden beoordeeld via mobiele applicatie

2 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

3 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

martine m, Owner van Martine's Quay Street Wine Bar & Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 weken geleden

Reizigers die Martine's Quay Street Wine Bar & Restaurant bekeken, bekeken ook

In Martine's Quay Street Wine Bar & Restaurant geweest? Deel je ervaringen!