Beoordeeld op 11 juni 2018

We hadden dit hotel gereserveerd omdat er een evenement was in Royal Kilmainham Hospital. Straat oversteken en je bent er. Alles was meer dan in orde (vroege check-in, vriendelijk onthaal, mooie, propere kamer en uitgebreid ontbijt. De bar vonden we iets minder professioneel en ook niet altijd proper. Dus algemeen heel goed maar niet super. daarom vonden we 300 euro/nacht dan ook te veel.

Datum van verblijf: juni 2018
Beoordeeld op 7 februari 2018 via mobiele applicatie

Het hotel biedt weinig meer in de kamer dan een gemiddeld hotel.
Wel heb je continue het geluid van een zeer zware motor voor verwarming/airconditioning.
Het restaurant is onpersoonlijk. Obers zijn drukker met elkaar dan opmerken dat je nog iets wilt bestellen. De kwaliteit van het vlees was onder gemiddeld en het was ook nog te ver gebakken.
Wel weer schappelijk dat ik het dessert van het huis kreeg.
Ik zou hier niet weer gaan eten.

Datum van verblijf: februari 2018
Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 25 oktober 2017

Het hotel heeft zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Zelfs na 14 uur werken geen ongetogen woord. De kamers waren ruim en schoon en het ontbijt was vers, uitgebreid en alles was mogelijk, voor ieder wat wils.

Datum van verblijf: oktober 2017
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hilton Hotels & Resorts
Beoordeeld op 23 april 2017 via mobiele applicatie

Prima hotel direct tegenover Kilmainham Goal. Ruime kamer, goede bedden en prima ontbijt. Personeel is behulpzaam en vriendelijk. Vanaf hotel met het Centrum van Dublin goed te bereiken evenals alle andere bezienswaardigheden. Enige kleine minpuntje is het ontbreken van een minibar/ koelkastje op de kamer

Datum van verblijf: april 2017
Beoordeeld op 7 maart 2017

Mooie kamers, vriendelijk en vlot personeel. Mooie fitnessruimte met sauna. Restaurant en bar gezellig. Alleen het matras vond ik hel erg hard. I erbijnternet gratis en prima. Leuke locatie voor het hotel.

Datum van verblijf: maart 2017
  • Reistype: Reisde voor zaken