Beoordeeld op 4 februari 2018 via mobiele applicatie

Gunstig gelegen hotel. Op loopafstand van centrum. Voldoende ver om geen overlast te hebben. Goed ontbijt en nette prijs voor de kamer. Badkamer zou opknapbeurt kunnen gebruiken. Vriendelijke bediening.

Datum van verblijf: februari 2018
MaeveCassidys, Front Office Manager van Cassidys Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 februari 2018

Good afternoon,

Thank you for your review. We appreciate all your comments regarding your experience. At Cassidys Hotel we strive to provide the best possible service.

Please do not hesitate to contact me directly for the best possible terms when coming back to Dublin.

Kind Regards,
Maeve

Beoordeeld op 22 januari 2018 via mobiele applicatie

Ligging is ideaal, aan de hoofdstraat van Dublin. Hotelkamer is ruim, dubbel twee persoonsbed voor 2. Badkamer is prima.
Hotel beschikt over een gym waar je ook fatsoenlijk kan sporten.
Ontbijt bij het hotel is €11,50 maar binnen 5 minuten kopen kan je op meerdere plekken ontbijten.

Datum van verblijf: januari 2018
Beoordeeld op 30 september 2017 via mobiele applicatie

Prima hotel met ruime kamers. Onze tweepersoonskamer was voorzien van een bad. Het hotel is centraal gelegen. Bijna alle bezienswaardigheden zijn op loop afstand.

Het typisch Engelse ontbijtbuffet is prima. Tevens is er een fitnessruimte waar je gebruik van kunt maken.

Datum van verblijf: september 2017
MaeveCassidys, Front Office Manager van Cassidys Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 oktober 2017

Good afternoon,

Thank you so much for your comments about Cassidys Hotel. We are indeed centrally located at the top of O'Connell Street, the main street of the city centre and we are an ideal base from which to explore all Dublin has to offer.

We look forward to welcoming you back to Cassidys at any time.

Kind Regards,
Maeve

Beoordeeld op 8 maart 2017 via mobiele applicatie

Zeer centraal gelegen hotel. Je kan heel veel te voet doen en je zit ook vlakbij een belangrijke busstop. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Kamers zijn ok. Bedden zijn wel niet heel breed en badkamer is ook gewoon ok. Aanrader!

Datum van verblijf: maart 2017
Beoordeeld op 18 februari 2017 via mobiele applicatie

Ligging helemaal top, je loopt zo overals naartoe. Bedden zijn wat smal en hou vooral je raam open, anders dweil je je kamer uit van de warmte. Hele vriendelijke receptie. Gaan we zeker nog eens naartoe.

Datum van verblijf: februari 2017