Beoordeeld op 8 juni 2018

Mooi, keurig verzorgd hotel. Ruime kamer met uitzicht op de Liffey en een fijn bed.
Alle bezienswaardigheden en het befaamde uitgaansgebied Temple Bar zijn op loopafstand. Zowel het diner als het ontbijt waren prima! Ontbijt is echt voor elk wat wils.

Datum van verblijf: mei 2018
Mary M, Deputy General Manager van Hilton Garden Inn Dublin Custom House, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 juni 2018

Dear Corry K

We are thrilled you had an enjoyable stay with us, it was certainly our pleasure to look after you.

Thanks for choosing our Hotel for your Dublin visit and hopefully we will get a chance to welcome you back again soon,

Regards Mary

Beoordeeld op 29 april 2018 via mobiele applicatie

Het hotel ligt op loopafstand van het centrum van Dublin. Het personeel is erg gastvrij en behulpzaam. De kamers zijn netjes en ook het ontbijt is lekker en uitgebreid.
Op dit moment zijn staat het hotel in de steigers, maar je merkt weinig van de bouwwerkzaamheden.
We zullen zeker nog een keer boeken.

Datum van verblijf: april 2018
Beoordeeld op 31 augustus 2017 via mobiele applicatie

Momenteel zijn er in dit hotel renovaties bezig. Onder andere wordt er Airconditioning geregeld. Er wordt aangegeven dat er alleen tussen 10-18 last zou kunnen zijn van de werkzaamheden, maar wij werden rond 8:00 al wakker geboord. Nu maakte dat voor ons niet veel uit, ivm halen van onze vlucht, maar wel vervelend. Het hotel is aardig prijzig, maar ligt centraal. Het hotel ligt verder dus echt super fijn! Dicht bij het centrum en genoeg parkeergelegenheid/bushaltes voor openbaar vervoer. Vriendelijk personeel!

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 1 juni 2017

Het hotel ligt op loopafstand van het centrum als ook van de belangrijkste winkelcentra. Openbaar vervoer is in de onmiddellijke nabijheid van het hotel en de bus voor transfer naar de luchthaven is bijna voor de deur. Het ontbijt is ronduit fantastisch en de medewerkers zeer vriendelijk en professioneel zoals je van dit soort hotels mag verwachten.

Datum van verblijf: mei 2017
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hilton Garden Inn
Beoordeeld op 22 juli 2016 via mobiele applicatie

Prima ligging. Met Airlink perfect bereikbaar vanaf vliegveld (halte voor de deur). Centraal gelegen voor bezienswaardigheden in centrum. Net, schoon hotel. Veel zakenmensen; hotel ligt in buurt met veel (financiële) bedrijven, dus ook koffietentjes voldoende in de buurt! Kamers wel erg warm (geen airco, zal normaal ook niet nodig zijn, maar nu was het 25+ graden). Vriendelijk en behulpzaam personeel.

Datum van verblijf: juli 2016