Google
5 beoordelingen
vanaf 152,55 US$
vanaf 24,52 US$
Beoordeeld op 1 maart 2020 via mobiele applicatie

Een prachtige pub met live muziek. Vaak druk. Ik was er op vrijdag middag, toen was het net niet te druk en erg gezellig.

Datum van activiteit: maart 2020
Beoordeeld op 22 februari 2020

De pub waar het gebied naar is vernoemd. Zéker even een drankje gaan doen en van de live muziek genieten. Zeer populair, erg druk.

Beoordeeld op 21 februari 2020

levendige wijk met plenty pubs en eetgelegenheden , helaas het nachtleven niet kunnen beleven ivm jongere die onder de 18 de pub niet in mocht.

Beoordeeld op 21 februari 2020 via mobiele applicatie

Wat een fantastische bar is dit. Ik heb genoten. Er was een live band. Alle gasten zijn vriendelijk. Wel erg druk voor een dinsdagavond, maar het was verder niet vervelend.

Beoordeeld op 17 februari 2020 via mobiele applicatie

DE Templebar is een must see. Op zaterdagmiddag zat de tent al aardig vol. De livemuziek erg gezellig. Een pint Guinness en een heerlijke steenovenpizza en het feest was compleet.