“Modern en attractief museum”

EPIC The Irish Emigration Museum
Van tevoren boeken
Meer info
17,28 US$*
Vanaf
EPIC The Irish Emigration Museum Tour
Geclassificeerd als nr. 9 van 515 dingen om te doen in Dublin
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: 1-2 uur
Nuttige informatie: Trappen / lift, Kluisjes / opslag, Toiletten, Voedsel te koop, Activiteiten voor oudere kinderen, Rolstoeltoegang, Activiteiten voor jonge kinderen, Parkeergelegenheid kinderwagens
19 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een mooi, modern en interactief museum over de emigratie van de Ierse bevolking door de eeuwen heen. Wanneer en waarom ze vertrokken uit hun land en waar ze heen gingen. Erg interessant.
Het laatste gedeelte toont een aantal bekende Ieren of personen met Ierse roots.

Datum van activiteit: oktober 2018

11 oktober 2018 beoordeeld

Top. Wij komen van Nederland. Zo'n geschiedenis in aantrekkelijke ruimten te laten zien geeft en helder beeld van de Ierse geschiedenis en de emigratie en alles wat daar mee samenhangt. We logeerden in Dublin. Ierland heeft ons dichterbij gebracht.

Datum van activiteit: juli 2018
Beoordeling verzameld in samenwerking met deze attractie
14 augustus 2018 beoordeeld

Ik wist nog niet zo veel over de geschiedenis van Ierland en dit museum geeft daar op een moderne leuke manier een mooie kijk op. Het verteld verschillende verhalen van mensen die in vroegere tijden Ierland hebben verlaten door de zware tijden die het land heeft gekend. Tijdens de reis kun je in elk vertrek ook een paspoort af stempelen. Naar mate de reis vordert kom je meer in het heden en ontdek je dat er toch eigenlijk wel over de hele wereld van oorsprong Ierse mensen wonen en soms zelfs een prominent rol hebben. De reis van verleden naar heden is interactief. Dit vind ik altijd een pluspunt in musea.

Datum van activiteit: augustus 2018
Epicchq, The EPIC Team van EPIC The Irish Emigration Museum, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 augustus 2018

Dear Aleida1989,

Thank you for visiting EPIC The Irish Emigration Museum. We are delighted to hear that you all enjoyed your visit and learning more about the history of Ireland from our interactive exhibits. Thank you also for taking the time to review us, we really appreciate your feedback and recommendation. We hope to welcome you back again soon!

Kind regards,
Becca
The EPIC Team

14 augustus 2018 beoordeeld

Waarom vieren zoveel mensen over gans de wereld Sint Patricksday? Waarom vind je haast in elke stad een Ierse pub? We zijn het in EPIC te weten gekomen. Zelfs zonder Ierse voorouders was dit bezoek een hele belevenis. Geen klassiek museumtrip maar een heuse interactieve duik in de emigratie-geschiedenis van dit land met gans het gezin, inclusief tieners.

Datum van activiteit: augustus 2018
Beoordeling verzameld in samenwerking met deze attractie
Epicchq, The EPIC Team van EPIC The Irish Emigration Museum, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 augustus 2018

Dear lveerle2500,

Thank you for visiting EPIC The Irish Emigration Museum. We are delighted to hear that you and your family enjoyed your visit. Thank you also for taking the time to review us, we really appreciate your feedback and recommendation. We hope to welcome you back again soon!

Kind regards,
Becca
The EPIC Team

Bekijk meer beoordelingen
21 juli 2018 beoordeeld

dit museum is leuk om te doen, en de geschiedenis te ontdekken van zovele emigranten. vergeet je passport niet af te stempelen in elke ruimte die je binnenkomt. heel tof voor de kinderen.

Datum van activiteit: juli 2018

Reizigers die EPIC The Irish Emigration Museum bekeken, bekeken ook

Dublin, Graafschap Dublin

In EPIC The Irish Emigration Museum geweest? Deel je ervaringen!