Sandra V
Utrecht, Nederland

Fijn hotel dicht in het centrum

5,0 van 5 bollen17 jan 2023 beoordeeldvia mobiele applicatie
Een schitterend hotel met heel vriendelijk en hulpvaardig personeel.
Een hele fijne kamer. Een heerlijk hotel om Inverness te bezoeken.
Je kunt er heerlijk eten en ‘s avonds aan de bar een drankje doen.
Het ontbijt is ook heerlijk.
Al met al een heel fijn hotel waar ik graag nog een keer naar toe wil.
Datum van verblijf: januari 2023
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
Exterior
Exterior
0.8 km van The Glen Mhor Hotel & Apartments
Meer hotels in Inverness bekijken
Beoordeeld op 21 september 2022 via mobiele applicatie

We hadden een kamer achter de keuken van het restaurant. De kamer was oud en had een vieze geur. De bedden kraakten, slechte matrassen. Naast ons was een andere kamer met een gemeenschappelijke deur waardoor we geen privacy hadden. Er werd niet schoongemaakt, geen opgemaakte bedden en geen propere handdoeken.
We hebben dit gemeld aan de receptie, de manager excuseerde zich voor het ongemak maar daar bleef het bij. Dit verblijf bracht onze mooie Schotlandreis in mineur.

Datum van verblijf: augustus 2022
Emmanuel Moine, General Manager van The Glen Mhor Hotel & Apartments, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 september 2022

Dear Guests,

So sorry to hear of your disappointing experience.
You came to us to complain about the size of the room...no to report any issue about cleanliness.
We would have done our upmost to rectify the situation otherwise.
The hotel was full and we were unable to give you an other option unfortunately.
Sincere apologies again.

Best regards

Emmanuel Moine and Team

Beoordeeld op 5 mei 2022

We zaten in een ruime schone kamer. Het hotel is leuk opgezet, met verschillende 'huizen'. De parkeerplaats was even zoeken, maar dit kwam alleen omdat ze aan het verbouwen waren. De locatie van het hotel is perfect, aan de rivier en 3 minuten lopen naar de winkelstraat! Het ontbijt was ook prima.

Datum van verblijf: april 2022
Emmanuel Moine, General Manager van The Glen Mhor Hotel & Apartments, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 mei 2022

Dear Guest,

Many thanks for your lovely review.
We are very pleased that you enjoyed your stay with us.

We look forward to welcoming you again soon.

Kind regards

Emmanuel Moine and Team

Beoordeeld op 7 september 2019

Dat hotel is heel verzorgd , het leuke er aan dat jou kamer in een na gelegen appartement is heel knap gedaan , het ontbijt/avondeten is dan in het hoofdgebouw van het hotel met er naast een pub , het eten is zeer goed , ze zijn heel vriendelijk de winkelstraat 5 minuten te voet

Kamertip: Alle kamer perfect
Datum van verblijf: september 2019
Beoordeeld op 22 augustus 2019

We verbleven gelukkig maar 1 nacht in dit hotel. We sliepen in een een oude, vieze kamer en waren blij toen we er terug weg konden. De foto's zijn erg misleidend.

Het Waterside restaurant is dan weer wel een aanrader.

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 17 oktober 2018 via mobiele applicatie

Het is een hele mooie plek in het midden van de stad. De kamers zijn niet te groot, maar meer heb je niet nodig.
Alles ziet er schoon en goed verzorgd uit. Ruime keuze in ontbijt.
Fijne medewerkers die je graag helpen.
Aanrader om een paar nachtjes te verblijven.

Datum van verblijf: oktober 2018
Emmanuel M, Public Relations Manager van The Glen Mhor Hotel & Apartments, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 oktober 2018

Blij dat je een geweldige vakantie had en ook genoten van onze geweldige service en eten en drinken. Onze medewerkers werken ongelooflijk hard en zijn erg klantgericht. Zij zullen met plezier uw feedback ontvangen