Lisa v
Vlissingen, Nederland

diner

Beoordeling van Bunchrew House Hotel
3,0 van 5 bollen10 mrt 2019 beoordeeld
De nacht in Bunchrew House doorgebracht met diner en ontbijt. Diner was heel goed verzorgd maar wel overpriced en (hoewel we geen grote eters zijn) was het te weinig. Though very nice; the main dish could pass well voor een starter! Nice vegetarian options.
Datum van verblijf: maart 2019
Kamertip: Vraag of de ramen open kunnen want dat is niet bij iedere kamer.
Reistype: Bezocht met een partner
5,0 van 5 bollenLocatie
4,0 van 5 bollenService
3,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 9 apr 2019
Dear Elisabeth v,

It was a pleasure to welcome you for our 'Winter Luxury Break'.

Thank you for taking the time to write such a lovely review and for your kind comments about this beautiful house, the quality of the food, attentive service from the team, and our beautiful surroundings which is very much appreciated.

We look forward to welcoming you back again soon!

Fanacht le fáilte is fiche tú sa Highlands!
A warm welcome awaits you in the Highlands!

Kind regards,

5.7 km van Bunchrew House Hotel
14.2 km van Bunchrew House Hotel
Meer hotels in Inverness bekijken
Beoordeeld op 7 januari 2019 via mobiele applicatie

Mooi hotel. Heel erg sfeervol: eikenhouten lambrizering, tapijt, hertekoppen aan de muur. High tea, diner en breakfast (a la carte) waren uitstekend. Personeel vriendelijk en service gericht. Ligging direct aan het water, fantastisch uitzicht.
Kamers ruim en schoon. Goede bedden.
Als je wilt genieten van een authentiek Engels/Schotse sfeer en goed eten belangrijk vindt, kies dan voor dit hotel.

Datum van verblijf: januari 2019
Nigel P, General Manager van Bunchrew House Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 april 2019

Dear Arjan J,

It was a pleasure to welcome you for our 'Winter Luxury Break'.

We look forward to welcoming you back again soon!

Fanacht le fáilte is fiche tú sa Highlands!
A warm welcome awaits you in the Highlands!

Kind regards,

Nigel

Highland Country House Hotel of the Year 2018
Highland Wedding Hotel of the Year 2018 / 2019

Bunchrew House Hotel com

Beoordeeld op 15 april 2017

De kamers zijn ouderwets (maar dat is fijn) maar zeer ruim!
Het eten is er fantastisch lekker!
Het personeel is uitermate vriendelijk en behulpzaam!
Dit is zeker een aanrader.
Het enige nadeel is dat je een taxi moet huren of een wagen ter plekke huren.

Kamertip: Zicht op het meer.
Datum van verblijf: april 2017
Nigel P, General Manager van Bunchrew House Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 mei 2017

Dear Bert014,

Thank you for your taking the time to write such a lovely review.

We were pleased to hear that you enjoyed your stay with us and have passed your kind comments around the team.

If considering a future trip Hire Car Companies will deliver cars direct to the hotel, or alternatively their is the local bus route into Inverness or as you said a taxi ride (3 Miles) into the town centre.

We look forward to welcoming you back soon.

Beoordeeld op 8 april 2017

Dit hotel is zeer de moeite waard. Niet alleen ziet het er erg mooi uit en ligt het fantastisch aan de noordelijke Noordzee, maar ook de bediening en de kwaliteit van het restaurant zijn zeer goed.
Dichtbij Inverness gelegen (KML vliegt rechtstreeks vanaf Schiphol op Inverness).

Datum van verblijf: april 2017

Dear Rinofino,

Thank you for your taking the time to write such a lovely review.

We look forward to welcoming you back soon.

Beoordeeld op 24 juli 2016 via mobiele applicatie

Het hotel is in een mooi pand aan het water, circa 15 minuten van Het centrum van Inverness. Het gebouw is een landhuis en de inrichting is typisch Brits, veel vloerbedekking en donker hout. De kamers zijn ruim, de bedden oké, er stond een grote strijkplank in de kast (?), de verwarming kon niet uit, de tv functioneerde niet. De mensen die er werken zijn aardig, de sfeer een beetje stijf. Het ontbijt is lekker. De bar heeft 18 soorten gin (misschien nu al meer) en de barman heeft er verstand van.

Datum van verblijf: juni 2016
Beoordeeld op 31 december 2015 via mobiele applicatie

Na een weekendje Edinburgh via de A82 naar Bunchrew gereden. Wat een ontzettend leuk en bijzonder hotel in de Schotse Hooglanden! In dit Manor House doe je een stapje terug in de tijd en staat gastvrijheid en service hoog in het vaandel.
Na hartelijke ontvangst werd meteen gevraagd of we die avond ook wilden dineren en konden we het dagmenu alvast bekijken. Daarna naar de ruime, fraaie kamer. Je waant je meer logee dan hotelovernachter. Voorafgaand aan diner een lekkere whisky bij de haard in de bar, waar we onze dinerwensen konden doorgeven. Vervolgens naar onze tafel begeleid in de gezellige en fraaie dinerzaal. Kwaliteit van eten en bediening is echt geweldig. Stoel aanschuiven, servet op schoot, alles keurig!
Na een heerlijk diner nog een lekkere whisky bij de haard. Prima overnachting en vervolgens een geweldig ontbijt met dito uitzicht. Vanuit inverness prima gelegenheid om dagtripjes te ondernemen. Echt een aanrader! We verbleven 2 nachten, er schijnen ook goede aanbiedingen te zijn vanuit het hotel zelf, moeite waard even te checken.

Datum van verblijf: december 2015