Beoordeeld op 22 juni 2018 via mobiele applicatie

Bij aankomst voor het gebruikelijke check in-uur mochten we al direct op onze kamer. Ruim, gezellig, proper en stil. Totaal geen last van buren of verkeer. Zalig! Heerlijk bed, goede wifi. Enige minpunt is dat het raam niet open kan.
Het ontbijt was eerder matig tenzij je van spek, worstjes en bonen in tomatensaus houdt. Voor wie dit niet eet, is de enige optie ei. Weinig keuze aan brood.
Dik half uur wandelen tot in het centrum maar wel aangename wandeling langs de Clyde. Bushalte vlak voor de deur. Grote gratis parking. Zou nog terug gaan maar zonder ontbijt.

Datum van verblijf: juni 2018
Fearghal87, Manager van Village Hotel Glasgow, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 juni 2018

Thank you for your review of the hotel, I am happy you enjoyed your overall time, the facilities we have here and the team looked after you.

I hope to be able to welcome you back again soon.

Kind Regards,

Fearghal

Beoordeeld op 15 september 2017

Op doorreis in Schotland. Uitstekende prijs kwaliteit verhouding. Nette kamer en goed ontbijt. Ook voor het diner is er genoeg keus.
Leuke locatie vlakbij een parkje.
Als je wilt kun je gebruik maken van sportfaciliteiten.
Vriendelijke staf en vriendelijke bediening.
Handige inlog app.

Datum van verblijf: augustus 2017
Fearghal87, Manager van Village Hotel Glasgow, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 september 2017

Dear anievaart

Thank you so much for the five star review and wonderful feedback. We are delighted to read that you received a brilliant welcome in Scotland from our staff.

We hope that we have the pleasure to welcome you again

Kind Regards,

Fearghal

Beoordeeld op 2 augustus 2017

We zagen het hotel al vanop de weg liggen, maar er stonden nergens pijlen om op de parking te geraken. dat was effe zoeken. We mochten al vroeger op de kamer. Het hotel heeft een industriële look. Er is ook een Starbucks gevestigd. de kamer is heel mooi en proper. Het hotel is op een flinke 30 minuten wandelen verwijderd van het centrum.
Het ontbijt is in buffetvorm, maar je kan je eitjes bestellen hoe je ze wil. De bediening is supervriendelijk! Ze komen vaak vragen of alles naar wens is en of we nog iets nodig hebben.

Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 23 mei 2017 via mobiele applicatie

Het hotel is en geweldige uitval locatie naar alle bezienswaardigheden in Glasgow en ook voor trips naar de High and Low lands. Lekker dicht bij de luchthaven en toch ook maar een half uur wandelen naar het centrum. Parkeren is er gratis en dat is in Glasgow echt een groot voordeel. Het hotel is super modern, heeft een meer dan geweldige Gym en een super Spa. Bovendien een heerlijk, groot zwembad. De kamers zijn ruim, luxe en goed ingericht. Er had alleen wat meer kastruimte mogen zijn.

Het ontbijt is matig, maar te doen. Het restaurant is okay, maar heeft een zeer beperkte kaart. In de hotel bar hangt het vol met flatscreens waar continue sport uitzendingen zijn en het nieuws wordt uitgezonden. Wij gaan er de Europa League finale kijken Ajax-Manchester United!

Datum van verblijf: mei 2017
laurabee25, Manager van Village Hotel Glasgow, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 juli 2017

Hi Wim d,

Thanks for using us a base for your exploration of Scotland.

I'm delighted to read that you enjoyed the hotel but found our restaurant offering to be limited.

Happy travels.

Laura

Beoordeeld op 18 augustus 2016

Ruime slaapkamer en badkamer. Grote en stevige bedden. Prachtig uitzicht vanuit onze kamer op moderne deel van Glasgow. Ontbijt en avondmaaltijden in restaurant zijn uitstekend, vriendelijk personeel. Twee minpuntjes zijn ten eerste de airco welke op slaapkamer bij binnenkomen teveel lawaai maakt, een gebruiksaanwijzing ontbreekt en ten tweede het vast-tapijt in de lange gang op onze verdieping was hier en daar sterk vervuild.

Datum van verblijf: augustus 2016
laurabee25, Manager van Village Hotel Glasgow, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 augustus 2016

Hi maleenh33,

You'll be pleased to hear that we have just had all our corridor carpets professionally cleaned, i completely agree they were looking worse for wear so hopefully if you come back you'll see an improvement.

We are working on an instruction sticker for the air-con to make it more simplistic for our guests, sorry if you found the system too noisy.

I'm pleased that you loved the hotel in spite of theses points and I do hope you'll visit us again.

Laura
Operations Manager