Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (3.763)
Beoordelingen filteren
3.763 resultaten
Waardering van reizigers
1.774
1.278
452
158
101
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
1.774
1.278
452
158
101
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 3.763 beoordelingen
Beoordeeld op 6 januari 2017 via mobiele applicatie

Het hotel ligt een paar minuten van het treinstation. De bushalte (voor de bus van/naar het vliegveld) ligt op een paar minuten lopen.

Het hotel ligt aan de rand van het centrum, dus alles in het centrum is goed te bereiken.

Wij hadden een business suite: lekker ruim met alles er op en aan: slippers (blauwe, uiteraard), badjas, toiletspullen, koffie, thee. Aan het begin van elke avond kregen we twee flesjes water en twee chocoladewafels.

Het ontbijtbuffet is enorm uitgebreid, uiteraard ontbreekt de verse gerookte Schotse zalm niet.

Het hotel is wellicht iets duurder dan gemiddeld, maar het is de prijs meer dan waard.

Datum van verblijf: december 2016
Reistype: Reisde met een partner
Bedank Michel_de_Winter
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Martyn A, Guest Relations Manager van Radisson Blu Hotel, Glasgow, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 januari 2017

Beste Michel_de_Winter,

Bedankt voor de uitstekende trip advisor review.

Ik ben blij te horen dat u genoten van uw verblijf bij ons en we konden bijdragen aan een uitstekend verblijf in Glasgow en ik hoop u binnenkort weer te zien!

Vriendelijke groeten,

Martyn

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Beoordeeld op 2 september 2019

Datum van verblijf: juli 2019
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
LeeRadissonBlu, Guest Relations Manager van Radisson Blu Hotel, Glasgow, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 september 2019
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 2 september 2019

Datum van verblijf: augustus 2019
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
LeeRadissonBlu, Guest Relations Manager van Radisson Blu Hotel, Glasgow, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 september 2019
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 2 september 2019

Datum van verblijf: augustus 2019
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
LeeRadissonBlu, Guest Relations Manager van Radisson Blu Hotel, Glasgow, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 september 2019
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 2 september 2019

Datum van verblijf: augustus 2019
    • Prijs/kwaliteit
    • Slaapkwaliteit
    • Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken