Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (2.853)
Beoordelingen filteren
2.853 resultaten
Waardering van reizigers
1.091
968
428
182
184
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
1.091
968
428
182
184
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 2.853 beoordelingen
Beoordeeld op 30 december 2017 via mobiele applicatie

Mooi hotel. Statig. Netjes en huisdier vriendelijk. Bij binnenkomst lag er zelfs een balletje in verpakking en een drink bakje klaar voor onze hond. Dat mag ook wel als je verwacht om 15pond per verblijf voor je huisdier te betalen, maar dat dat bij aankomst per nacht blijkt te zijn. Parkeren is 7pond per dag maar wel bewaakt. Jammer dat het zwembad kapot blijkt te zijn tijdens ons hele verblijf van 5 nachten. Ze bieden wel een alternatief dicht in de buurt.

Datum van verblijf: december 2017
Reistype: Reisde met familie
Bedank TPAPM
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 8 november 2017

Rooms are ok. The bartender Allan was perfect nice and helpfully.Zwembad was ok maar de rest bij het zwembad was vies de wc en douche.Erg oud.Verder bij het ontbijt erg koud ivm airco niet in polo/blouse kunnen zitten.En het ontbijt miste ik kaas,er is jam ei en spek als broodbleg ..vond ik persoonlijk tegen vallen.
Kamers bedden zijn ok.

Datum van verblijf: november 2017
  • Reistype: Reisde met vrienden
    • Prijs/kwaliteit
    • Hygiëne
    • Service
Bedank patrick k
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 17 oktober 2017

Goed hotel om een bezoek te brengen aan Glasgow, ongeveer 15 min lopen naar het centrum, mooi Spa hotel, faciliteiten zijn uitstekend dat is heerlijk na een dagje shoppen, helaas viel het ontbijt heel erg tegen, lange wachtrij te weinig of lege schalen op het buffet je verwacht beter van dit hotel.

Datum van verblijf: oktober 2017
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Locatie
    • Kamers
    • Service
Bedank TravelJo60
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Craig R, Manager van Hallmark Hotel Glasgow, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 oktober 2017
Google-vertaling

Dear TravelJo60

I was delighted to read your review following your stay with us and that you found the facilities and spa to be excellent.

We value the feedback that we receive from our guests and I will be sure to feedback your comments regarding the breakfast queuing issue with the team to see what ways we can improve on our service delivery.

Thank you for your positive and constructive comments and we do looking forward to welcoming you back soon next time you are in Glasgow.

Kind Regards
Craig Redburn
Deputy General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 15 augustus 2017 via mobiele applicatie

Ik verbleef hier met mijn moeder ter ere van haar verjaardag. Van te voren gemeld via email, maar helaas konden we niet rekenen op felicitaties van enige soort. De kamer was prima . Het personeel was super vriendelijk . De heren van de receptie waren zo vriendelijk om een adapter uit te lenen voor m'n iPhone en een last telefoontje te plegen om een excursie te regelen . Ook het barpersoneel was zeer vriendelijk. De wijntjes waren vrij prijzig, maar het garlic Bread ( welke zeer aan te bevelen is) was redelijk goedkoop.
Fijne jacuzzi /zwembad. Je kan de handdoeken van het hotel gebruiken .
Het hotel zit ongeveer een kwartiertje lopen van het centrum. De hop on hop of bus stopt voor de deur. ( tweede dag is £1extra) taxi is ongeveer £7. De ( nieuwe) matrassen waren wel erg hard , het kussen niet erg fluffy. En.. al was het augustus, kerst werd al voorbereid :-)

Datum van verblijf: augustus 2017
Reistype: Reisde met vrienden
Bedank jorikek
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Antwoord van management:Gereageerd op 19 augustus 2017
Google-vertaling

Dear Jorike K

Thank you very much for staying with us and posting your positive comments.

Your feedback is very much appreciated, as they are one of the best tools we have for maintaining our high standards of guest comfort and satisfaction.

We very much look forward to welcoming you back again to the Hallmark Hotel, the next time that you are visiting the city.

Kind Regards
Craig Redburn
Deputy General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 4 oktober 2016 via mobiele applicatie

Het hotel is gewoon goed, het ligt net aan de rand van het centrum. Afstand is prima te lopen, langs een grotere weg wat een veilig gevoel geeft. Ontbijt keuze is wat minimaal als je niet van English breakfast houdt, maar de bediening erg vriendelijk. Zwembad en fitness ruimtes prima. Het hele hotel is wat gedateerd, maar stoort niet.

Datum van verblijf: oktober 2016
Reistype: Reisde alleen
Bedank 523mariekev
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Stuart G, General Manager van Hallmark Hotel Glasgow, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 oktober 2016
Google-vertaling

Dear Marieke V

Thank you for posting your comments on this site following your recent stay with us, and for rating us with a good score.

However I am sorry to hear that you did find a number of minor issues with regards to breakfast and the aging of the hotel. Should you wish to discuss these further then please do feel free to contact me at stuart.grant@hallmarkhotels.co.uk.

I do hope that we may have the opportunity of welcoming you back to demonstrate the high levels of hospitality that many of our guests do recognise us for.

Yours sincerely
Stuart Grant - Area General Manager


Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken