Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (2.003)
Beoordelingen filteren
2.003 resultaten
Waardering van reizigers
337
577
517
320
252
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
337
577
517
320
252
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 2.003 beoordelingen
Beoordeeld op 7 november 2017

Op het eerste gezicht ziet alles er goed uit maar als je wat dieper kijkt dan merk je dat er veel gebreken zijn. zowel in de infrastructuur als in het personeel. tijdens 1 van mijn 3 nachten aldaar begon het plots binnen te regenen (althans druppen). Dat had ik nog nooit eerder meegemaakt. Beschamend was het bijna. Ook pijnlijk is dat onderaan in de trappenhal er een kader hangt met 'the employee of the month'. Helaas is die kader leeg. Waarschijnlijk aangezien geen enkel personeelslid deze benoeming verdient. Wifi signaal was ook slecht en bedden veel te klein (lees: smal)

Datum van verblijf: november 2017
  • Reistype: Reisde voor zaken
    • Locatie
    • Hygiëne
    • Service
Bedank Koenraadd
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
AlisonTaborda, Guest Relations Manager van Millennium Hotel Glasgow, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 november 2017
Google-vertaling

Thank you for taking the time to leave feedback. I am sorry to read that you had a disappointing stay with us. I am not sure where the leak you refer to was, sincere apologies for any inconvenience. All our staff are highly valued and we do indeed have 'employee of the month' recognition. It seems we are waiting for a photo for our November employee of the month. I would be interested to know your thoughts on our staff and what flaws you experienced.

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 14 september 2016

De kamers zijn prima en het hotel biedt voldoende faciliteiten. Mooi uitzicht over St George Square en ideale locatie om Glasgow te verkennen. De bediening in de bar liet echter te wensen over. Langzaam en niet attent. Er vielen me een aantal zaken op die me behoorlijk irriteerde. Zo was het smerig bij de zitjes (etensresten lagen er 2 dagen) en niemand die het opruimde (het lag er nog toen we gingen en zijn er 3 dagen geweest), Ontbijt was niet heel uitgebreid, maar een full English breakfast was goed te doen. Bediening aan de receptie goed en behulpzaam!

Datum van verblijf: september 2016
  • Reistype: Reisde met vrienden
    • Slaapkwaliteit
    • Hygiëne
    • Service
Bedank X Factor T
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 5 juli 2015 via mobiele applicatie

We hadden 1 overnachting in Glasgow in dit hotel. Met een rijke historie zijn de kamers charmant, maar zijn ook aangepast aan de moderne wensen.
Het restarant biedt lekkere europese keuken, ontbijt in de patio levert zicht op George square.

Datum van verblijf: juli 2015
Reistype: Reisde met een partner
Bedank frankp276
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Beoordeeld op 9 september 2019

Datum van verblijf: september 2019
    • Locatie
    • Kamers
    • Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
AlisonTaborda, Guest Relations Manager van Millennium Hotel Glasgow, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 weken geleden
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 3 september 2019

Datum van verblijf: augustus 2019
  • Reistype: Reisde voor zaken
    • Locatie
    • Hygiëne
    • Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
AlisonTaborda, Guest Relations Manager van Millennium Hotel Glasgow, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 weken geleden
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken