TripAdvisor
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Beoordeeld op 1 oktober 2017

Een kamer met alle basisfaciliteiten die je nodig hebt tijdens een stedentrip. Verwacht geen luxe maar wel een hygiënische en moderne ruimte met genoeg plek voor je spullen, iedere dag schone handdoeken, een fijn gedekt bed en dagelijks de mogelijkheid de dag te eindigen met een kopje koffie en tv kijken. Het uitzicht is typisch Glasgow centrum als je je op de bovenste verdieping bevindt, maar in de kamers op de verdiepingen daaronder heb je alleen uitzicht op een ander gebouw. Hecht je hier veel waarde aan dan adviseer ik je een ander hotel te kiezen. In andere reviews lees ik dat er sprake was van geluidsoverlast. Op ons nachtkastje lagen oordopjes. Maar wij hebben absoluut geen last gehad van lawaai van buiten. De service is gestandaardiseerd en voor degene die persoonlijke aandacht wenst niet voldoende. Voor ons was het prima dat we alles konden terug lezen in de foyer. We hebben iedere ochtend in het centrum ontbeten, dus over de kwaliteit van het ontbijt in het hotel kunnen we niets vertellen. We hebben 1 keer een diner besteld wat oké was, maar wat ons wel deed besluiten vanaf dat moment alleen in het centrum te eten. Genoeg keuze aan restaurants in de buurt!

Datum van verblijf: september 2017
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
JaniceFisher, Guest Relations Manager van ibis Glasgow City Centre - Sauchiehall Street Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 oktober 2017

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons hotel te beoordelen, we waarderen uw feedback zeer goed!

Gelukkig te horen heb je genoten van je verblijf en genoten van onze centrale locatie!

Al het beste en we hopen je weer te zien :)

Sapphire

Beoordeeld op 7 april 2017 via mobiele applicatie

Geen slecht hotel. Kamer heeft alles wat je nodig hebt. Jammer dat ie niet goed schoongemaakt was. Geen geluidsoverlast van naburige kamers, wel van de werkzaamheden buiten maar dat krijg je als je met het raam open slaapt. Locatie is prima. Met een korte wandeling zit je snel in het bruisende centrum van Glasgow.

Datum van verblijf: april 2017
JaniceFisher, Guest Relations Manager van ibis Glasgow City Centre - Sauchiehall Street Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 april 2017

Frank H,

Dank u voor de tijd neemt om ons hotel te herzien.

Ik ben erg jammer om te horen dat je niet statisfied
met uw kamer. Nooit aarzelen om een ​​van vragen onze
mooie teamleden die zijn meer dan blij om
ontvangen u.

Sapphire

Beoordeeld op 28 februari 2017 via mobiele applicatie

Het is natuurlijk goedkoop dus je kunt geen grote luxe verwachten. Wel zeer smalle bedden, wij hadden een tweepersoonskamer en we kregen 2 aparte smalle bedjes. De haardroger werktte ook niet. Ook is het geen echt uitgebreid ontbijtbuffet. Maar op zich krijg je waar voor je geld. Een goeie douche, toilet, lavabo. Je zit wel in het centrum vd stad en de mensen zijn zeer vriendelijk.

Datum van verblijf: februari 2017
JaniceFisher, General Manager van ibis Glasgow City Centre - Sauchiehall Street Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 maart 2017

Geachte Josfien,

thanl dank voor de tijd neemt om een ​​review over ons hotel te schrijven.

Ik ben blij dat je de refurnoshed poppy blauwe kamers genoten en onze centrale ligging.
Ik hoop dat u weer van harte welkom.

Dank j

Lea
LeClub Ambassador.

Beoordeeld op 4 januari 2016

De kamers zijn redelijk ruim een beetje gedateerd maar wel schoon.
De bedden zijn erg smal meer een twijfelaar dan een twee persoonsbed.
Het ontbijt was verrassend. Echt schots, dus eieren met uitgebakken spek en bonen en natuurlijk saucijzen. Niet echt iets wat wij in Nederland gewend zijn. Gelukkig was er ook nog toast en andere soorten broodjes en jam. Het licht redelijk centraal en lopend ben je zo in de binnenstad. Glasgow zelf is een mooie stad om aan te doen. Mooie architectuur, gezellige binnenstad, zeer vriendelijke mensen. Wij gaan zeker nog een keer terug.

Datum van verblijf: oktober 2015
JaniceFisher, General Manager van ibis Glasgow City Centre - Sauchiehall Street Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 januari 2016

Lieve Monica M

Dank u voor uw keuze bij ons verblijven in Ibis en nemen de tijd om een beoordeling van uw verblijf toe te voegen.

Ik hoop dat u zult overwegen het gebruik van Ibis opnieuw in de toekomst.

vriendelijke groeten

Janice Fisher
General Manager

Beoordeeld op 27 november 2015 via mobiele applicatie

Ibis is ibis je weet wat je krijgt en dat is gewoon oké. De begane grond ziet er mooi uit het ontbijt is goed en heeft van alles wat dus voor zo een prijs is dat top! Echter kunnen de kamers echt niet meer die moeten vernieuwd worden een douchegordijn is echt vies in een hotel! Personeel is wel top!

Datum van verblijf: november 2015
JaniceFisher, General Manager van ibis Glasgow City Centre - Sauchiehall Street Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 december 2015

Dear Robert R

Dank u voor het nemen van de tijd om het hotel te beoordelen en voeg deze toe aan onze lijst. Ik ben blij dat je genoten hebt van uw verblijf en kijken uit naar uw volgende bezoek aan Ibis.

vriendelijke groeten

Janice Fisher