TripAdvisor
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Beoordeeld op 4 januari 2016

De kamers zijn redelijk ruim een beetje gedateerd maar wel schoon.
De bedden zijn erg smal meer een twijfelaar dan een twee persoonsbed.
Het ontbijt was verrassend. Echt schots, dus eieren met uitgebakken spek en bonen en natuurlijk saucijzen. Niet echt iets wat wij in Nederland gewend zijn. Gelukkig was er ook nog toast en andere soorten broodjes en jam. Het licht redelijk centraal en lopend ben je zo in de binnenstad. Glasgow zelf is een mooie stad om aan te doen. Mooie architectuur, gezellige binnenstad, zeer vriendelijke mensen. Wij gaan zeker nog een keer terug.

Datum van verblijf: oktober 2015
JaniceFisher, General Manager van ibis Glasgow City Centre - Sauchiehall Street Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 januari 2016

Lieve Monica M

Dank u voor uw keuze bij ons verblijven in Ibis en nemen de tijd om een beoordeling van uw verblijf toe te voegen.

Ik hoop dat u zult overwegen het gebruik van Ibis opnieuw in de toekomst.

General Manager

Beoordeeld op 27 november 2015 via mobiele applicatie

Ibis is ibis je weet wat je krijgt en dat is gewoon oké. De begane grond ziet er mooi uit het ontbijt is goed en heeft van alles wat dus voor zo een prijs is dat top! Echter kunnen de kamers echt niet meer die moeten vernieuwd worden een douchegordijn is echt vies in een hotel! Personeel is wel top!

Datum van verblijf: november 2015
JaniceFisher, General Manager van ibis Glasgow City Centre - Sauchiehall Street Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 december 2015

Dear Robert R

Dank u voor het nemen van de tijd om het hotel te beoordelen en voeg deze toe aan onze lijst. Ik ben blij dat je genoten hebt van uw verblijf en kijken uit naar uw volgende bezoek aan Ibis.

General Manager

Beoordeeld op 11 mei 2015

Datum van verblijf: mei 2015
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
JaniceFisher, General Manager van ibis Glasgow City Centre - Sauchiehall Street Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 mei 2015

Beoordeeld op 15 juni 2014

Redelijk groot hotel en centraal gelegen vlakbij diverse treinstations. Winkels, attracties, theater en restaurants op loopafstand. Kamer netjes en een prima bed. Prijs-kwaliteit verhouding van het ontbijt was goed.

Datum van verblijf: mei 2014
JaniceFisher, General Manager van ibis Glasgow City Centre - Sauchiehall Street Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 juni 2014

Lieve Erik F

Dank u voor de tijd neemt om een herziening van het hotel toe te voegen. Ik ben blij u genoten van uw verblijf en hopen u weer van harte welkom in de toekomst.

algemeen directeur

Beoordeeld op 31 maart 2012

Datum van verblijf: maart 2012
JaniceFisher, General Manager van ibis Glasgow City Centre - Sauchiehall Street Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 april 2012