Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
TripAdvisor
Glasgow
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Hotels in de buurt
Beoordelingen (1.944)
Beoordelingen filteren
1.944 resultaten
Waardering van reizigers
588
796
415
97
48
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
588
796
415
97
48
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
2 - 7 van 1.944 beoordelingen
Beoordeeld op 27 juli 2017

Met de kamers van dit Novotel is op zich niets mis, prima bed en voorzieningen. Kamer is alleen erg kaal en oogt daarmee ongezellig. Op de beschrijving van het hotel spreekt men van 'Gelegen in het bruisende hart van Glasgow' en dat is absoluut niet waar. De omgeving is rommelig en de loopafstand tot bijv. George Square is toch al snel 15-20 minuten.
Het ontbijt viel erg tegen. Kost telkens redelijk veel tijd om 'in te checken' voor het ontbijt. De bediening was rommelig, beloofde koffie liet lang op zich wachten en buffet was erg slordig. Viel zeker voor een Novotel behoorlijk tegen. Bar en restaurant zijn modern ingericht, maar echt gezellig is het er niet.

Kamertip: Er zijn geen kamers met echt een mooi uitzicht (door de ligging)
Datum van verblijf: juli 2017
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Locatie
    • Hygiëne
    • Service
1  Bedank Marc D
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Karine G, General Manager van Novotel Glasgow Centre Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 augustus 2017

Beste gast,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen voor het geven van jouw feedback. Ik had graag gezien dat je een betere ervaring had gehad. Van dit soort feedback kunnen wij desondanks enorm veel leren om onszelf te verbeteren. Wij werken er hard aan om onze gasten een fantastische ervaring te bezorgen, maar in dit geval zijn wij blijkbaar tekort geschoten. Wij hopen dat je ons alsnog een kans zou willen geven om je vertrouwen terug te winnen. Ik kan je garanderen dat wij dan ons uiterste best zullen doen om je een fantastische ervaring te geven waar veel van onze gasten ondertussen van zijn gaan houden.

Met vriendelijke groet,

Karine Girard
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 13 mei 2017 via mobiele applicatie

Aan de basis van een Novotel is niks mis. Kamers zijn prima en de service is ook goed. Ontbijt is ook goed en je kunt op bestelling ook oa gepocheerde eieren krijgen. De locatie op prima loopafstand van het winkelhart.

Datum van verblijf: mei 2017
Reistype: Reisde met familie
Bedank suave1980
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Karine G, General Manager van Novotel Glasgow Centre Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 mei 2017

Beste gast,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om jouw feedback te geven. We hopen je snel weer te verwelkomen in ons hotel.

Met vriendelijke groet,

Karine Girard
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 24 september 2015 via mobiele applicatie

Een goed hotel met uistekende bedden. Vlakbij het bruizende centrum en 20 minuten lopen van SECC congrescentrum. Het ontbijtbuffet is goed, wel wat prijzig. Personeel erg aardig en hulpvaardig. Sanitair is netjes. Heerlijke stortdouche. Toilet wat aan de kleine kant, maar ik ben dan ook 1.92m

Datum van verblijf: september 2015
Reistype: Reisde voor zaken
Bedank Ruud G
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
ManagerNGC, General Manager van Novotel Glasgow Centre Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 september 2015
Google-vertaling

We would like to thank you for taking time in sharing your experience following your stay at the Novotel Glasgow Centre.
We are extremely pleased to read that had you have enjoyed your stay at our property.
It has been our pleasure to look after you during this stay and we are looking forward to welcome you back very soon for any of your future stays in Glasgow.
My best wishes,
Christophe Pfeilstücker
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 21 mei 2015

Echt een standaard novotel. Comfortabel maar niet bijzonder. We mochten eerder inchecken, dat was fijn. De parkeergarage kost 8 pond per dag. Het ligt net iets buiten het centrum (10 minuten lopen) Bar is ongezellig en ontbijt in buffetvorm slecht voor Schotse begrippen (waar je normaal alles vers gemaakt krijgt)

Datum van verblijf: mei 2015
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Kamers
    • Service
1  Bedank Maartje27
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
ManagerNGC, General Manager van Novotel Glasgow Centre Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 mei 2015
Google-vertaling

I would like to thank you for taking the time to write a review and commenting you recent stay at our property.
I am pleased that you choose the Novotel Glasgow Centre and look forward to seeing you again in the near future.
My kindest regards,
Christophe Pfeilstücker
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 9 mei 2015

Datum van verblijf: mei 2015
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een individuele reiziger en niet die van TripAdvisor LLC of een van zijn partners.
ManagerNGC, General Manager van Novotel Glasgow Centre Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 mei 2015
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC of haar partners.
Meer beoordelingen bekijken