Beoordeeld op 12 september 2017

Dichtbij het congrescentrum SEC en op loopafstand van het centrum (Buchananstreet). Het eten in de bar en in het restaurant is heel betaalbaar en van goede kwaliteit.
Zeer vriendelijk en hulpvaardig personeel.
De locatie is wat minder omdat het aan de snelweg ligt. Maar ..prima hotel.

Datum van verblijf: september 2017
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hilton Hotels & Resorts
Beoordeeld op 21 oktober 2016 via mobiele applicatie

Jammer dat internet steeds uitvalt op de kamer. Kan toch niet meer anno2016. De prijs is hoog genoeg. Bij drukte niet bij de houden bij ontbijt. Restaurant zeker goed maar beperkt menu.
Gedateerd, kan beter.

Datum van verblijf: oktober 2016
Reistype: Reisde voor zaken
Daniel V, General Manager van Hilton Glasgow, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 oktober 2016

Hi Bert N,

Thank you for sharing your feedback with us on Tripadvisor.

While I am happy to hear your feedback on our good restaurant , I see there were some areas mentioned in your review that prevented you from having an overall positive experience with us.

I have noted your comments regarding the WiFi speed and have shared this with our Facilities Manager to include in our on-going review of products and services we offer to our guests.

I hope you will consider us again. We would very much look forward to a future opportunity to welcome you back and deliver the level of product and service you have every right to expect from Hilton.

Daniel van. Wyk
Hotel Manager

Beoordeeld op 9 augustus 2016 via mobiele applicatie

Ruime kamer ( beetje gedateerd). Prima bed en airco.

Vriendelijk en behulpzaam personeel, toen sleutelkaart tot 2x toe niet bleek te werken.

Helaas geen gebruik kunnen maken van fitness en zwembad, door druk werk- programma.

Op 10/15 min lopen van het centrum.
Luchthaven shuttle (AirPort expres, lijn 500) op 5 min. Loopafstand.

Foto is view uit hotelkamer ( niet echt mooi)

Datum van verblijf: augustus 2016
Reistype: Reisde voor zaken
Daniel V, General Manager van Hilton Glasgow, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 augustus 2016

Dear _jvdgalien,

Thank you for taking the time to review your recent stay at Hilton Glasgow and sharing your feedback.

We are pleased to hear you enjoyed your room and breakfast and we appreciate your kind feedback regarding our team.

We hope you will come and stay with us again next time you are in the city.

Daniel van.Wyk

Beoordeeld op 13 juli 2016

Sneller internet is wel normaal tegenwoordig en daar is wel gebrek aan. Verder is de locatie ook niet bepaald super dat je meteen in het centrum van de stad bent, dat viel een beetje tegen. Over het algemeen okay.

Datum van verblijf: juli 2016
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hilton Hotels & Resorts
Daniel V, General Manager van Hilton Glasgow, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 juli 2016

Geachte Roanloanjoe,

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring van uw recente verblijf in Hilton Glasgow.

Ik heb uw review met uiterste belangstelling gelezen en vind het erg jammer dat het internet en de locatie niet aan uw verwachtingen hebben voldaan.

Wij hopen u nogmaals te mogen verwelkomen in Hilton Glasgow. Als wij u, voor een toekomstig bezoek, ergens mee van dienst kunnen zijn, aarzel dan niet om direct contact met ons op te nemen.

Daniel van Wyk

Beoordeeld op 14 juni 2016

Mooi hotel , luxe genoeg, maar misschien een beetje gedateerd, maar over het algemeen goed. Geweldig personeel . Kreeg een upgrade naar executive niveau dat toegang tot de executive lounge toegestaan ​​, daar kunt u gratis hapjes koffie en een wijn en bier uur.

Kamertip: Neem een upgrade naar executive kamer voor de toegang tot de executive lounge
Datum van verblijf: juli 2015
Daniel V, General Manager van Hilton Glasgow, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 juni 2016

Dear louiseE4633CG,

Thank you for reviewing your stay at Hilton Glasgow.

I am pleased to hear you had a good stay and enjoyed your executive room upgrade.

I have noted your comment regarding the décor and will ensure that it is included in our on going review of products and services.

Thank you again for sharing and I do hope to welcome you back to the hotel next time you are in Glasgow.

Daniel van.Wyk