Beoordeeld op 5 juni 2018 via mobiele applicatie

Verbleven hier 1 nacht. Kamers schoon, heerlijk stevig bed en keurige badkamer. Ontbijt is basic. Binnen 15 minuten lopen ben je aan het begin van het winkelgebied. Restaurants en pubs binnen binnen paar minuten lopen.

Datum van verblijf: juni 2018
ArgyllHotel, Public Relations Manager van Argyll Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 juni 2018

Thank you for your feedback, we are delighted you liked your room! We hope to welcome you back in future.

Beoordeeld op 28 januari 2018

Het hotel is makkelijk te bereiken met bus 2 of 3 vanuit het centrum. Het is een oud gebouw en dat heeft wel wat, in contrast met de moderne hotels waar we meestal verblijven. We zaten op de vierde verdieping. Kamer was klein en de badkamer nog kleiner. Wel gezellig op zich, mooi gedecoreerd met tartan, maar het was er warm 's nachts en het raam kon niet open. Het bed en kussens waren wel stevig, maar wel schommelig dus werd steeds wakker bij het omdraaien, bang om er uit te vallen. Ontbijt was beneden in het kelder bij Sutherlands. Er waren de standaard warme Schotse dingen en cereals. Ik miste alleen de muffins. Personeel was vriendelijk en we hebben een fijn weekend gehad in Glasgow.

Datum van verblijf: januari 2018
ArgyllHotel, General Manager van Argyll Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 februari 2018

Thank you for taking the time to write a review following your stay at The Argyll Hotel. Your kind words regarding the service provided by my colleagues is very much appreciated. And we are please that you had such a lovely weekend in Glasgow.

It is always disappointing to learn that a guest has left feeling less than completely satisfied and I am truly sorry and disappointed to read that your overall experience at The Argyll Hotel fell short of your expectations. I will certainly be sharing your valuable feedback with the team for our consideration and investigation.

Beoordeeld op 26 september 2017 via mobiele applicatie

Goede kwaliteit en prijs verhouding. Ruime kamers. Centraal gelegen direct aan de overkant het Kelvingrove museum en Parc. Een must. Uiteraard Outlander film locaties om de hoek Glasgow universiteit en George square. O ja en heel veel restaurants en eethuisje s in de directe omgeving

Datum van verblijf: augustus 2017
Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 17 september 2017 via mobiele applicatie

Dit kleine hotel geboekt om van daaruit de stad te kunnen ontdekken. Het bleek een prima keuze. Kleine maar zeer schone kamer met een echt Britse inrichting. Uitstekende ontbijt-service. Goed om te weten dat men aan de overzijde van de straat ook nog een guesthouse heeft.

Datum van verblijf: september 2017
Beoordeeld op 14 augustus 2017 via mobiele applicatie

Wij verbleven hier 2 nachten
Het personeel is hier vriendelijke en behulpzaam. De kamer en badkamer ziet er netjes en schoon uit en je stapt je hotel uit en de hop onhop bus stopt bijna voor de deur .En veel restaurants in de buurt.

Datum van verblijf: augustus 2017