TripAdvisor
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Beoordeeld op 29 juni 2018 via mobiele applicatie

De kamers hebben het formaat van een zeecontainer. Alles is netjes afgewerkt en ziet er schoon uit. In en uit checken in het hotel doe jezelf. In je kamer bedien je alles met een iPad, het duurt even voordat eea reageert, dit moet beter. Je hebt een grote variëteit aan films. Het bureau is erg klein. Ontbijt is prima.

Datum van verblijf: juni 2018
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 22 juli 2017 via mobiele applicatie

Zelden in zo mooi hotel geweest! Perfecte service, mooie kamer, heerlijk bed en veel extras (zoals gratis films, grote tv, mooie badkamer en prachtig uitzicht op de stad) de bar op de 1e etage is tot laat open en hier kan je van alles halen! Ik zou hier zeker nog een keer heen gaan!

Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 6 juni 2017

Modern design hotel op prima lokatie, vlakbij winkelstraten, pubs, restaurants en openbaar vervoer.
Mooi interieur, vriendelijk personeel, gezellige zitjes, prima bar, goed ontbijt.
De kamers zijn klein, er is geen kastruimte (alleen een lade onder het bed waar 2 trolleys in passen). Het bed is wel erg groot (2 bij 2 meter). De badkamer is feitelijk een gedeelte van de kamer dat is gescheiden via een matglazen wand. Klein, maar wel een fijne douche.
Leuk gimmick is de iPad waarmee je alles kunt bedienen in de kamer. Onze kamer was rustig gelegen, we hadden totaal geen last van geluid van buitenaf.
Een aanrader voor een kort verblijf in Glasgow.

Datum van verblijf: mei 2017
Beoordeeld op 27 april 2017

Datum van verblijf: april 2017
Beoordeling verzameld in samenwerking met citizenM hotels
Beoordeeld op 8 september 2016

Mooi design hotel en de algemene ruimtes zagen er goed uit. goede service,
Kamers zijn fantastisch met alle technische snufjes
Personeel in de bar waren oplettend en super aardig
Zou zeker het hotel weer boeken als ik in Glasgow ben

Datum van verblijf: september 2016
Beoordeling verzameld in samenwerking met citizenM hotels