TripAdvisor

Beoordeling van New Chapter

New Chapter
Geclassificeerd als nr. 7 van 3.058 Restaurants in Edinburgh
30 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig! Lekker eten. Goede bediening.
Niets op aan te merken. Gewoon heel fijn en gastvrij. Erg verzorgd. Gewoon doen!

Datum van bezoek: september 2019

23 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij aten hier 11 augustus. Het was heerlijk, verrassend, origineel. Zeer vriendelijk personeel ook. Echt een aanrader!

Datum van bezoek: augustus 2019
12 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanavond naar de new chapter geweest. Hadden de recensies gelezen en wilden het er op wagen. Zonder reservatie binnen gelopen en ze deden alle moeite om ons een tafeltje te bezorgen. We hebben heerlijk gegeten en de enorm vriendelijke bediening maakte de avond geweldig. Bedankt hiervoor

Datum van bezoek: juli 2019
NewChapterOtro, Manager van New Chapter, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 juli 2019

Hello there,

Thank you so much for taking the time to write us your comments here on TripAdvisor, it means a lot to us!

We are delighted to hear that your visit to New Chapter was a great success and that you felt welcome from the moment you walked in, we are a friendly bunch and so happy you thought so too :)

The Chefs will be delighted to hear that your food matched the service and we all very much hope to see you again sometime soon!

Team NC

12 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten, goede verhouding prijs/kwaliteit , vriendelijke bediening door Paulina en Pawel. Aanrader!

Datum van bezoek: juni 2019
17 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Goede kwaliteit met leuke bediening. Een aanrader voor lunch.
Prima hoeveelheden. Goed geprijsd. Topper in Edinburgh.

Datum van bezoek: februari 2019

Reizigers die New Chapter bekeken, bekeken ook

Edinburgh, Schotland
Edinburgh, Schotland

In New Chapter geweest? Deel je ervaringen!