TripAdvisor

Beoordeling van Hewat's on the Mile

Hewat's on the Mile
Geclassificeerd als nr. 46 van 3.069 Restaurants in Edinburgh
Keukens: Europees, Vis en zeevruchten, Schots, Brits
Geschikt voor: Zakelijke bijeenkomsten, Speciale gelegenheden, Grote groepen, Romantisch, Lokale keuken
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Lunch, Privé-dinergelegenheid, Reserveringen
Wijk: Old Town
28 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Klein restaurant, centrale plek. Zeer vriendelijke bediening, fantastische keuken, topavonden gehad! Tijdens ons verblijf 2 keer gegeten, 2 keer prima in orde!

Datum van bezoek: september 2019

1 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Uitstekend gegeten vanavond bij Hewat’s. Verrassende Schotse gerechten die met smaak zijn bereid. De vriendelijke bediening maken de service compleet. Een aanrader voor wie goed wil eten in een informele en gemoedelijke ambiance.

Datum van bezoek: juni 2019
28 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Laat je niet afschrikken doordat je naar beneden moet, je komt in een gezellig knus restaurant.
De kok kan goed koken, de bediening is vriendelijk en er wordt een heerlijk wijntje bij geserveerd. En ga je toch voor whiskey, keus hebben ze genoeg (maar dat kan eigenlijk niet anders in Edinburgh)
In het geheel genomen zit het wel goed met de prijs/kwaliteit verhouding.

Datum van bezoek: mei 2019
26 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben hier afgelopen week heerlijk gegeten. Een mooie keuze, lekkere wijnen en een goede bediening. Het is er niet goedkoop. Wij hebben echter ervaren dat de afzuiginstallatie zeer slecht is, onze kleding stonk de volgende dag nog....

Datum van bezoek: maart 2019
13 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een klein restaurant in de kelder. Je kijkt er zo overheen, maar echt de moeite waard om er even naar te zoeken. De gerechten zijn echt Schots, erg lekker en mooi gepresenteerd.

Datum van bezoek: oktober 2018

Reizigers die Hewat's on the Mile bekeken, bekeken ook

In Hewat's on the Mile geweest? Deel je ervaringen!