TripAdvisor

Keukens: Indiaas
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
24 juli 2019 beoordeeld

Grappig personeel en heerlijk eten hier bij Pataga in Edinburgh. We hebben de kok een selectie laten maken. Geen spijt van. Aanrader.

Datum van bezoek: juli 2019
Pataka190, Manager van Pataka, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 juli 2019

Bedankt voor je review. Erg blij om te lezen dat je ons personeel grappig vond en het eten erg goed. Ik hoop je te zien de volgende keer dat je in Edinburgh bent.

12 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zijn vanwege de goede recensies naar dit restaurant gegaan. Een goede keuze. Heerlijk Indiaas eten, zoals ook in India geserveerd wordt.
Lekker spicy! Echte naan.
Vriendelijke bediening.
Restaurant ligt buiten het centrum.

Datum van bezoek: mei 2019
Pataka190, Manager van Pataka, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 juni 2019

Thank you for your review.
Very happy to read that you enjoyed the food and service.
Hope to see you soon.

10 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een restaurant enigszins uit het centrum van Edinburgh maar het reisje waard. Wat een heerlijke Indiase gerechten en fijne bediening! Doen!

Datum van bezoek: december 2018

Thank you for your review.
Very happy to read that you enjoyed the food and service.
Hope to see you soon.

14 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We waren op zoek naar een restaurant waar ze na 9 uur nog gastvrij zijn en kwamen uit bij dit Indiaanse restaurant in de buurt van het hotel.
We hebben genoten van een prima service en heerlijk gegeten in een sfeervol ingericht restaurant!

Datum van bezoek: augustus 2018
10 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed eten en niet al te duur, vriendelije bediening. Lokaal zou wel een opknapbeurtje kunnen gebruiken.

Datum van bezoek: augustus 2018

Reizigers die Pataka bekeken, bekeken ook

Edinburgh, Schotland
Edinburgh, Schotland

In Pataka geweest? Deel je ervaringen!