Beoordeeld op 8 december 2018 via mobiele applicatie

Had mij misschien iets te veel laten leiden door de goede recensies. Vond het voor de prijs onder de maat. Het voelde bij mij als een zakenhotel/ motel/ weghotel. Ligging is dus niet bepaald gezellig.

Bereikbaarheid is verder goed, alleen rijdt het ov maar tot 23.00 uur. Lopen naar de stad is geen optie.

Kamer viel mij tegen: op de grond bij de bank stonk het naar kots (!!), tapijt in de hele kamer is vies (er wordt alleen stof gezogen, maar kennelijk niet schoongemaakt met een tapijtreiniger), dus ik liep niet fijn op bloten voeten. Een scheur in de muur van de badkamer, en een kapotte lampkap is daarnaast niet wat je verwacht van een 4 sterren hotel. Verder is de toilet, douche en bed wel schoon.

Ontbijt was goed, maar wees op tijd!!! Wij waren rond half 10 ontbijten en dan is het meeste wel op!

Personeel is vriendelijk en behulpzaam.

Kortom: het was oke, maar niet voor een 2e keer.

Datum van verblijf: december 2018
novoteledinburghpark, General Manager van Novotel Edinburgh Park, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 december 2018

Thank you 204saar for your review. If you can please contact me direct with your reservation details in order to address the issues in your room. h6515-dm@accor.com. Look forward to hearing back from you. Haste ye back, Karen

Beoordeeld op 24 augustus 2017

Mooie en nette" Executive Room" op 5de verdieping; rustig ondanks de autosnelweg. Uitgebreid en volledig ontbijtbuffet; ook het restaurant is prijs/kwaliteit in verhouding. Enorm vriendelijk onthaald aan de receptie door Giovanni en Julie, die echt altijd klaar staan voor een tip/trick of gewoon een fijne babbel. De ligging van het hotel vinden wij persoonlijk ideaal omdat het slechts 12min. per auto van de luchthaven is en ook maar een kwartier van het stadscentrum per tram (vlak naast het hotel). Ook fijn is het shoppingcentrum vlakbij het hotel (5min. te voet) met hypermarkt Tesco en nog wat andere winkels. We denken terug te komen de volgende keer dat we "The Fringe" bezoeken; temeer het dan in het centrum zelf heel druk en lawaaierig is. En vooral het uiterst vriendelijke en behulpzame personeel geeft de doorslag!

Kamertip: Executive Room heeft laminaat ipv vasttapijt, wat wij netter vinden.
Datum van verblijf: augustus 2017
Attila S, Guest Services Manager van Novotel Edinburgh Park, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 augustus 2017

Excellent review Karen, and especially your great comments about Julie and Giovanni. Its great to hear guest giving personal mentions. Thank you for your feedback and thank you for sharing your memories. Thanks again, Karen

Beoordeeld op 24 juli 2017 via mobiele applicatie

Fijn hotel op een goeie plek. Makkelijk bereikbaar met de auto en de trein/tram. Het hotel zelf is erg netjes en is sfeervol ingericht. Het personeel is erg behulpzaam en netjes. De kamer was voorzien van een goed bed, een nette schone badkamer en de douche is super.

Datum van verblijf: juli 2017
Attila S, Guest Services Manager van Novotel Edinburgh Park, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 juli 2017

Wow top marks thank you Flip V. I love that our hotel is neat and cosy and you enjoyed our shower. Hopefully we can welcome you back again on your next trip. Haste ye abck, Karen.

Beoordeeld op 15 juli 2017

het hotel ligt buiten het centrum langs een winkelcentrum.
het stadscentrum van Edinburg is eenvoudig te bereiken met de tram ( 4£/dag )of trein.
er is een Haman, zwembad en fitnes aanwezig. kinderen verblijven ( +ontbijt ) gratis!
een ander leuk detail, als je de kamer niet laat opruimen, krijg je 5£ voor de bar.
de kamer die ik had was zeer ruim en mooi, het is er rustig.
het ontbijtbuffet is uitgebreid met Nespresso koffie.
met dank aan Ciprian, voor de mooi kamer ( upgrade )

Datum van verblijf: juli 2017
  • Reistype: Reisde alleen
Attila S, Guest Services Manager van Novotel Edinburgh Park, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 juli 2017

Wow thank you Marc for your fab review. I know Ciprian will be delighted with the personal mention. Look forward to welcoming you back again on your next trip to Edinburgh. Haste ye back, Karen.

Beoordeeld op 26 juni 2017 via mobiele applicatie

Modern hotel, vriendelijk onthaal, goeie bar en zeer goed en uitgebreid ontbijt, wat ik persoonlijk wel belangrijk vind. Als lid van het Accor loyaltyprogramma krijg je de kans om online in te checken wat uitermate handig is, ook het uitchecken verloopt vlot.
Ligt dicht tegen de luchthaven (+/- 5km) dus ideaal als de vlucht laat toekomt of vroeg vertrekt.
Klein minpuntje is dat de gps u steevast langs een private weg stuurt waar barelen staan die voor wat verwarring kunnen zorgen.
Er is een zwembad en fitnesszaal wat altijd een pluspunt is bij regendagen

Datum van verblijf: juni 2017
Attila S, Guest Services Manager van Novotel Edinburgh Park, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 juni 2017

Thank you so much Andreas for your lovely review. I am delighted you enjoyed your stay with us and would recommend us. I hope we can welcome you back in the future. Haste ye back, Karen.