Beoordeeld op 24 augustus 2017

Mooie en nette" Executive Room" op 5de verdieping; rustig ondanks de autosnelweg. Uitgebreid en volledig ontbijtbuffet; ook het restaurant is prijs/kwaliteit in verhouding. Enorm vriendelijk onthaald aan de receptie door Giovanni en Julie, die echt altijd klaar staan voor een tip/trick of gewoon een fijne babbel. De ligging van het hotel vinden wij persoonlijk ideaal omdat het slechts 12min. per auto van de luchthaven is en ook maar een kwartier van het stadscentrum per tram (vlak naast het hotel). Ook fijn is het shoppingcentrum vlakbij het hotel (5min. te voet) met hypermarkt Tesco en nog wat andere winkels. We denken terug te komen de volgende keer dat we "The Fringe" bezoeken; temeer het dan in het centrum zelf heel druk en lawaaierig is. En vooral het uiterst vriendelijke en behulpzame personeel geeft de doorslag!

Kamertip: Executive Room heeft laminaat ipv vasttapijt, wat wij netter vinden.
Datum van verblijf: augustus 2017
Attila S, Guest Services Manager van Novotel Edinburgh Park, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 augustus 2017

Excellent review Karen, and especially your great comments about Julie and Giovanni. Its great to hear guest giving personal mentions. Thank you for your feedback and thank you for sharing your memories. Thanks again, Karen

Beoordeeld op 24 juli 2017 via mobiele applicatie

Fijn hotel op een goeie plek. Makkelijk bereikbaar met de auto en de trein/tram. Het hotel zelf is erg netjes en is sfeervol ingericht. Het personeel is erg behulpzaam en netjes. De kamer was voorzien van een goed bed, een nette schone badkamer en de douche is super.

Datum van verblijf: juli 2017
Attila S, Guest Services Manager van Novotel Edinburgh Park, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 juli 2017

Wow top marks thank you Flip V. I love that our hotel is neat and cosy and you enjoyed our shower. Hopefully we can welcome you back again on your next trip. Haste ye abck, Karen.

Beoordeeld op 15 juli 2017

het hotel ligt buiten het centrum langs een winkelcentrum.
het stadscentrum van Edinburg is eenvoudig te bereiken met de tram ( 4£/dag )of trein.
er is een Haman, zwembad en fitnes aanwezig. kinderen verblijven ( +ontbijt ) gratis!
een ander leuk detail, als je de kamer niet laat opruimen, krijg je 5£ voor de bar.
de kamer die ik had was zeer ruim en mooi, het is er rustig.
het ontbijtbuffet is uitgebreid met Nespresso koffie.
met dank aan Ciprian, voor de mooi kamer ( upgrade )

Datum van verblijf: juli 2017
  • Reistype: Reisde alleen
Attila S, Guest Services Manager van Novotel Edinburgh Park, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 juli 2017

Wow thank you Marc for your fab review. I know Ciprian will be delighted with the personal mention. Look forward to welcoming you back again on your next trip to Edinburgh. Haste ye back, Karen.

Beoordeeld op 26 juni 2017 via mobiele applicatie

Modern hotel, vriendelijk onthaal, goeie bar en zeer goed en uitgebreid ontbijt, wat ik persoonlijk wel belangrijk vind. Als lid van het Accor loyaltyprogramma krijg je de kans om online in te checken wat uitermate handig is, ook het uitchecken verloopt vlot.
Ligt dicht tegen de luchthaven (+/- 5km) dus ideaal als de vlucht laat toekomt of vroeg vertrekt.
Klein minpuntje is dat de gps u steevast langs een private weg stuurt waar barelen staan die voor wat verwarring kunnen zorgen.
Er is een zwembad en fitnesszaal wat altijd een pluspunt is bij regendagen

Datum van verblijf: juni 2017
Attila S, Guest Services Manager van Novotel Edinburgh Park, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 juni 2017

Thank you so much Andreas for your lovely review. I am delighted you enjoyed your stay with us and would recommend us. I hope we can welcome you back in the future. Haste ye back, Karen.

Beoordeeld op 21 april 2017

We waren met een groep van 6 koppels en de kamers waren reeds een tijd op voorhand geboekt. Bij aankomst bleek dat 2 koppels een kamer moesten delen! Na enige onderhandeling kregen we elk een kamer maar voor mindervaliden. Niets tegen deze mensen maar zeker niet praktisch. Voor de tanden te poetsen moesten we op de knieën gaan zitten, voor het toilet kwam ik niet aan de grond met mijn voeten en als we een douche namen hadden we een zwembad. We verbleven er 4 nachten, dag 2 geen badhanddoeken. Wel 2 super kleine handdoeken. Het onderhoud van de kamer was niet top: vlekken op het carpet, tegels stuk in de badkamer, langs één kant was het licht aan het bed stuk ( schakelaar) en de kamer werd niet gekuist enkel opgeruimd. Voor een 4 sterren is dit voor mij niet aanvaardbaar. Er werd dan ook geen enkel ander voorstel gedaan om van kamer te veranderen. Dit is een druk hotel, wij hadden geluk nog plaats op de parking te vinden. De staff was wel vriendelijk en het ontbijt zeer lekker, enkel stond de muziek nogal luid en was niet aangepast aan de ochtend. Locatie is prima, je neemt tram of bus en je bent direct in het centrum.

Kamertip: Hou rekening met de trein en tram die voor het nodige lawaai zorgt. Druk hotel, parkeer gelegenheid scherp kamers niet goed onderhouden
Datum van verblijf: april 2017
Attila S, Guest Services Manager van Novotel Edinburgh Park, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 april 2017

Thank you for taking the time to write your review. We do apologise that we did not live up to your expectation, I do apologise for this. We will take the appropriate measures to address your concerns. I am glad however that you enjoyed our breakfast and the team were friendly. Thanks again. We do hope to welcome you back again on your next trip to Edinburgh. Warm Regards, Karen.