TripAdvisor
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Beoordeeld op 27 september 2016 via mobiele applicatie

Klein knus maar wel erg schoon en op een goede locatie gelegen. Je kunt met de tram of de bus (dagkaart kost 4£) Edinburgh bezoeken. Tram ligt praktisch naast het hotel en de bus kun je bij het winkelcentrum nemen.
De dagkaart kun je zowel in tram als bus gebruiken.
Vroeg boeken anders kan het zijn dat het volgeboekt is. Een echte aanrader dus.
Goed ontbijt. Zeer aan te bevelen.

Datum van verblijf: september 2016
Lili G, Guest Relations Manager van Ibis Budget Edinburgh Park, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 september 2016

Dear Sil V

Hartelijk dank voor uw geweldige feedback.
Wij hopen u binnenkort misschien volgend jaar.

Beste wensen,
pp

Beoordeeld op 26 september 2016 via mobiele applicatie

In 2014 reeds 3 nachten verbleven en dit jaar wederom 3 nachten. Goed hotel dicht by vliegveld. Goede parkeergelegenheid. Tram en bus op steenworp afstand. Mooie zeer schone kamers. Niet al te groot maar van alle gemakken voorzien. Ontbyt zeer netjes verzorgd. Continental. Personeel zeer vriendelyk. Aanrader om te vertoeven als je Edinburgh wilt verkennen.

Datum van verblijf: september 2016
Lili G, General Manager van Ibis Budget Edinburgh Park, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 september 2016

Dear Hans V,

Thank you for your useful and rich feedback,

We are very pleased you found the time to write it.

Best regards,

Beoordeeld op 23 juni 2016

leuk hotel maar wat buiten de stad - geen restaurant in het hotel zelf - douchecabine in de kamer en niet in aparte badkamer - ontbijtbuffet werd gesloten terwijl we nog aan het eten waren - apathisch peroneel

Datum van verblijf: juni 2016
Beoordeeld op 18 mei 2016

In Mei 2016 2 nachten verbleven in Het IBIS Budget. Een zeer net en schoon hotel, met prima bedden, uitstekende sanitaire voorzieningen en rustig gelegen. Het hotel ligt recht tegenover de tramhalte, die je voor 3,20 pond heen en weer brengt naar en van het stadscentrum van Edinburgh. Het personeel is erg vriendelijk. Er wordt een prima ontbijt geserveerd. (Buffet) Parkeermogelijkheid is prima. Ook voor reizigers die per vliegtuig komen, het hotel ligt vlak bij de luchthaven.

Kamertip: Maakt niet uit, je komt niet voor het uitzicht.
Datum van verblijf: mei 2016
Lili G, Front Office Manager van Ibis Budget Edinburgh Park, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 mei 2016

Lieve Paul George R
Dank u voor het nemen van uw tijd om zo'n grote beoordeling over uw verblijf in het Ibis Budget Edinburgh Park te schrijven. Ik was blij om te lezen dat u uw verblijf genoten in ons hotel en dat u vond het schoon en gezellig.
Ik zou graag van deze gelegenheid gebruik maken om u nogmaals bedanken en hoop te kunnen u weer van harte welkom in het Ibis Budget Edinburgh Park.
Beste wensen
Ryszard

Beoordeeld op 18 januari 2016

De tram is heel dichtbij. Het personeel is heel vriendelijk. Dicht bij de luchthaven. Lekker ontbijt. Goed bed. Goede douche. Beetje kleine kamer. We waren daar heel goed gelogeerd en de parking is gratis.

Datum van verblijf: juli 2015
Jamie M, Reception Team Member van Ibis Budget Edinburgh Park, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 januari 2016

Geachte Lieve B,

Wij stellen uw opmerkingen over uw verblijf in ibis budget Edinburgh Park erg op prijs. Het is altijd prettig om positieve reacties te mogen ontvangen.

Uw opmerkingen zullen wij overbrengen aan ons team. Wij zijn ervan overtuigd, dat uw reactie ons personeel zal stimuleren om voortdurend te blijven streven naar een hoge kwaliteit van onze dienstverlening.

Hoogachtend,
Chiara