“Aanrader!”

Makars Gourmet Mash Bar (Mound 1 & 2)
Een tafel reserveren
zo 8/12
20:00
Geclassificeerd als nr. 6 van 3.055 Restaurants in Edinburgh
Geschikt voor: Mooi uitzicht
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Buiten zitten, Reserveringen
Wijk: Old Town
6 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel lekker gegeten. Verrassende twists op Schotse klassiekers. Verse producten en niet ver van de Royal Mile of Castle

Datum van bezoek: augustus 2019
Macha_MGMB, Public Relations Manager van Makars Gourmet Mash Bar (Mound 1 & 2), reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 augustus 2019

Thank you !

29 juli 2019 beoordeeld

Onze eerste kennismaking met het typisch Schotse Haggis. Verassend lekker! Heerlijk gekruid. Vriendelijk personeel. Perfecte kennismaking met traditioneel Schotse gerechten. Een aanrader!

Datum van bezoek: juli 2019
Macha_MGMB, Public Relations Manager van Makars Gourmet Mash Bar (Mound 1 & 2), reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 juli 2019

Thank you very much.

27 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Mijn vader en ik kwamen binnen en we zijn vrij pittige gasten voor de meeste restaurants. De een eet geen koolhydraten, de ander eet geen vlees. Ze keken er even vreemd van op toen mijn vader een haggis met salade bestelde maar ze waren erg vriendelijk, snel en. Het eten was goed! De vegetarische worst was een klein beetje kruimig maar de mash was erg goed. Het restaurant zelf is erg gezellig en knus, aldanniet een graadje te warm. Ik beveel het in ieder geval ieder aan want de prijzen waren ook dik in orde!

Datum van bezoek: juli 2019
Macha_MGMB, Public Relations Manager van Makars Gourmet Mash Bar (Mound 1 & 2), reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 juli 2019

Thank you for your review. It’s true that the place can become quite warm when we’re busy and the weather’s nice. I’m happy to read you enjoyed your food and that we were able to cater to your dietary requirements.

27 juli 2019 beoordeeld

Heerlijk gegeten in hartje Edinburgh in een gemoedelijk eetcafe met prima bediening. De vegetarische kaart is nog wat beperkt, maar wat er op staat is meer dan lekker!

Datum van bezoek: juli 2019

Thank you for your review. We are predominantly a meat and mash restaurant but we try to make sure that everyone can find something that suits their dietary requirements.

19 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Je moet er van houden, "mash". Maar voor ons was het lekker. Je krijgt op zo veel plekken al standaard friet of dergelijke, dat dit tussendoor een lekker diner is!
We hadden vooraf een home made soup & saladmix gevraagd, dit kwam perongeluk tegelijk met het hoofd gerecht. Goed en allert opgelost door de manager (?) Die zag dat er iets aan de hand was, uiteindelijk zelfs nog een gratis drankje gekregen.
Aanrader wat ons betreft: "Makars Wild Boar Sausage", "Sour Cherry Cake" en de "Pear Cider"

Datum van bezoek: juli 2019
Macha_MGMB, Public Relations Manager van Makars Gourmet Mash Bar (Mound 1 & 2), reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 juli 2019

Thank you for your review. I'm sorry to read there was a slight hiccup with your order but very happy to read we were able to solve the issue and part on good terms.
Hope you enjoyed the rest of your stay.

Reizigers die Makars Gourmet Mash Bar (Mound 1 & 2) bekeken, bekeken ook

In Makars Gourmet Mash Bar (Mound 1 & 2) geweest? Deel je ervaringen!