TripAdvisor
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Beoordeeld op 23 juni 2018

De locatie is prima, de kamer veel te klein voor 2 personen, de lift gaat alleen tot de 1e etage, dus naar de derde etage moet je met koffers en al door de trap.
Na 2 dagen deed de tv niet meer (WK voetbal!!!'

Datum van verblijf: juni 2018
  • Reistype: Reisde voor zaken
64manager, Manager van Grassmarket Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 juni 2018

Hi mariagcarretero,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je recente verblijf bij ons te bekijken.

We willen graag weten dat je onze centrale locatie leuk vond, maar waren triest om te weten dat je teleurgesteld was over andere aspecten van je bezoek. Wij bieden een scala aan kamers van verschillende grootte en raden u aan altijd rechtstreeks bij het hotel te boeken, zodat we accommodatie kunnen regelen die het beste bij u past.
Daarnaast hebben al onze tv's een groot aantal kanalen en worden alle wereldkampioenschappen voetbal gespeeld. Als dit een probleem was in uw kamer, hoop ik dat dit werd gemeld aan onze receptieteam en we hadden dit onmiddellijk voor u kunnen oplossen.

We hopen je in de toekomst nog eens te zien, of misschien zou je een van onze andere Central Edinburgh Hotels overwegen.

Beoordeeld op 8 januari 2018 via mobiele applicatie

Het Grassmarket Hotel is een ontzettend leuk, klein hotel in het centrum van Edinburgh. Van buiten ziet het er niet heel bijzonder uit, de receptie is klein maar is bemand met vriendelijk personeel. Aan het hotel vast zit een gezellige bar waar regelmatig live muziek te horen is. Hiervan hadden we op de kamer nauwelijks last.

De kamer was netjes, een beetje aan de kleine kant, maar dat hadden we verwacht. De badkamer was schoon en groot, voorzien van een regendouche.

De kamer was verder voorzien van een kast, een klein tafeltje met stoel, een tweepersoons bed en een klein raam. Het dekbed op het bed was net niet groot genoeg voor twee personen om er lekker onder te kunnen liggen. Verder was alles dik in orde.

Kortom: een prima hotel voor een verblijf in het centrum van Edinburgh!

Datum van verblijf: januari 2018
64manager, Manager van Grassmarket Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 januari 2018

Hoi Bianca M

Bedankt voor deze geweldige beoordeling van uw recente verblijf bij ons!

Het is zo geweldig om te lezen dat je van onze fantastische locatie hebt genoten en je hebt genoten van je kamer. We hopen dat je een geweldige reis hebt gehad. We zouden gevleid zijn om u terug naar ons hotel te verwelkomen met de beste retourtarieven.

Vergeet niet om direct contact met ons op te nemen op 0131 2202299 als u terugkeert naar Edinburgh.

Inese & The Grassmarket Hotel Team

Beoordeeld op 14 december 2017

Schone kamers, goede service. Ligging is super op loopafstand van alle voorzieningen. Goed ontbijt in de naast gelegen pub en goede bedden. Edinburgh is zeker de moeite waard. Ook de spooktocht was erg leuk.

Datum van verblijf: oktober 2017
64manager, Manager van Grassmarket Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 december 2017

Hi Wim E,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om deze geweldige recensie over je recente verblijf bij ons in Edinburgh te schrijven.

We zijn verheugd dat u weet dat onze kamers zo schoon en goed gepresenteerd zijn. En het is geweldig om te lezen dat je genoten hebt van onze centrale locatie in het hart van de oude stad en dat je ons smakelijke ontbijt hebt geprobeerd in de bar Biddy Mulligans!

We zien je graag terug op je volgende reis naar de stad, vergeet niet om direct contact op te nemen met 0131 2202299 voor onze beste tarieven.

Beoordeeld op 1 november 2017

Genieten in dit hippe hotel. Kamers zijn schoon en de bedden liggen heerlijk. Service is prima. Mensen zijn er erg vriendelijk. Edinburgh is zeer de moeite waard. Wij hebben 4 dagen genoten, er is ontzettend veel te zien.

Datum van verblijf: oktober 2017
64manager, Manager van Grassmarket Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 november 2017

Hi 516renateb,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om deze mooie recensie van je recente verblijf bij ons te schrijven.

We zijn verheugd te weten dat u zo veel van onze stad hield en vooral ons hotel met schone, comfortabele kamers en ons vriendelijke receptieteam!

Wees geen onbekende, bel ons direct op 01312202299 als je de volgende keer in de stad bent voor onze beste tarieven.

Beoordeeld op 27 augustus 2017

Ontzettend leuk hotel concept, goed maar ook hip en modern. De ligging is fantastisch, overal vlakbij en dichtbij het kasteel. Goede geluidsisolatie (dubbele beglazing) dus geen geluidsoverlast. Zeer leuke amenities, en elke dag een persoonlijke touch in de kamer zoals lekkere teacakes, typisch Schotse frisdrank Irn-Bru etc. Heerlijke bedden en vriendelijk personeel. Het ontbijt is in de naastgelegen pub, waarbij we zelfs konden kiezen voor "Eggs Florentine". AANRADER!

Datum van verblijf: augustus 2017
64manager, Manager van Grassmarket Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 augustus 2017

Hi Antikis,

Wow - bedankt voor deze geweldige 5 sterren beoordeling van uw recente verblijf bij ons.

We zijn verheugd om zo'n positieve feedback van onze gasten te horen. We zijn zo blij dat u tijdens ons festival een rustige nachtrust heeft gehad, ondanks onze populaire locatie.
Ons receptie team zal opgewonden zijn om te weten dat u ze zo vriendelijk vond en dat u van onze gratis traktaties zoals de theekoekjes en Irn Bru genoten bent!

We zouden je graag weer op je volgende reis naar Edinburgh zien, onthoud ons ons direct op 0131 2202299 te bellen voor onze beste tarieven.