Beoordeeld op 8 januari 2018 via mobiele applicatie

Het Grassmarket Hotel is een ontzettend leuk, klein hotel in het centrum van Edinburgh. Van buiten ziet het er niet heel bijzonder uit, de receptie is klein maar is bemand met vriendelijk personeel. Aan het hotel vast zit een gezellige bar waar regelmatig live muziek te horen is. Hiervan hadden we op de kamer nauwelijks last.

De kamer was netjes, een beetje aan de kleine kant, maar dat hadden we verwacht. De badkamer was schoon en groot, voorzien van een regendouche.

De kamer was verder voorzien van een kast, een klein tafeltje met stoel, een tweepersoons bed en een klein raam. Het dekbed op het bed was net niet groot genoeg voor twee personen om er lekker onder te kunnen liggen. Verder was alles dik in orde.

Kortom: een prima hotel voor een verblijf in het centrum van Edinburgh!

Datum van verblijf: januari 2018
64manager, Manager van Grassmarket Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 januari 2018

Hoi Bianca M

Bedankt voor deze geweldige beoordeling van uw recente verblijf bij ons!

Het is zo geweldig om te lezen dat je van onze fantastische locatie hebt genoten en je hebt genoten van je kamer. We hopen dat je een geweldige reis hebt gehad. We zouden gevleid zijn om u terug naar ons hotel te verwelkomen met de beste retourtarieven.

Vergeet niet om direct contact met ons op te nemen op 0131 2202299 als u terugkeert naar Edinburgh.

Inese & The Grassmarket Hotel Team

Beoordeeld op 14 december 2017

Schone kamers, goede service. Ligging is super op loopafstand van alle voorzieningen. Goed ontbijt in de naast gelegen pub en goede bedden. Edinburgh is zeker de moeite waard. Ook de spooktocht was erg leuk.

Datum van verblijf: oktober 2017
64manager, Manager van Grassmarket Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 december 2017

Hi Wim E,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om deze geweldige recensie over je recente verblijf bij ons in Edinburgh te schrijven.

We zijn verheugd dat u weet dat onze kamers zo schoon en goed gepresenteerd zijn. En het is geweldig om te lezen dat je genoten hebt van onze centrale locatie in het hart van de oude stad en dat je ons smakelijke ontbijt hebt geprobeerd in de bar Biddy Mulligans!

We zien je graag terug op je volgende reis naar de stad, vergeet niet om direct contact op te nemen met 0131 2202299 voor onze beste tarieven.

Beoordeeld op 1 november 2017

Genieten in dit hippe hotel. Kamers zijn schoon en de bedden liggen heerlijk. Service is prima. Mensen zijn er erg vriendelijk. Edinburgh is zeer de moeite waard. Wij hebben 4 dagen genoten, er is ontzettend veel te zien.

Datum van verblijf: oktober 2017
64manager, Manager van Grassmarket Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 november 2017

Hi 516renateb,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om deze mooie recensie van je recente verblijf bij ons te schrijven.

We zijn verheugd te weten dat u zo veel van onze stad hield en vooral ons hotel met schone, comfortabele kamers en ons vriendelijke receptieteam!

Wees geen onbekende, bel ons direct op 01312202299 als je de volgende keer in de stad bent voor onze beste tarieven.

Beoordeeld op 27 augustus 2017

Ontzettend leuk hotel concept, goed maar ook hip en modern. De ligging is fantastisch, overal vlakbij en dichtbij het kasteel. Goede geluidsisolatie (dubbele beglazing) dus geen geluidsoverlast. Zeer leuke amenities, en elke dag een persoonlijke touch in de kamer zoals lekkere teacakes, typisch Schotse frisdrank Irn-Bru etc. Heerlijke bedden en vriendelijk personeel. Het ontbijt is in de naastgelegen pub, waarbij we zelfs konden kiezen voor "Eggs Florentine". AANRADER!

Datum van verblijf: augustus 2017
64manager, Manager van Grassmarket Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 augustus 2017

Hi Antikis,

Wow - bedankt voor deze geweldige 5 sterren beoordeling van uw recente verblijf bij ons.

We zijn verheugd om zo'n positieve feedback van onze gasten te horen. We zijn zo blij dat u tijdens ons festival een rustige nachtrust heeft gehad, ondanks onze populaire locatie.
Ons receptie team zal opgewonden zijn om te weten dat u ze zo vriendelijk vond en dat u van onze gratis traktaties zoals de theekoekjes en Irn Bru genoten bent!

We zouden je graag weer op je volgende reis naar Edinburgh zien, onthoud ons ons direct op 0131 2202299 te bellen voor onze beste tarieven.

Beoordeeld op 1 juli 2017

Dit hotel is top! Locatie is perfect midden in de oude stad op loopafstand naar alle belangrijke sites. Leuke kamers en een goede prijs. Geen overbodige luxe, maar gezellig en sfeervol. Wij hadden geen ontbijt. Dat is in de pub ernaast, maar niet uitgeprobeerd. Genoeg ontbijtmogelijkheden in de buurt.

Datum van verblijf: juni 2017
64manager, Manager van Grassmarket Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 juli 2017

Hi Roland G,

Bedankt voor de tijd om uw recente verblijf bij ons in Edinburgh te bekijken.

We zijn verheugd te horen dat u genoten van uw verblijf, met name onze gezellige, comfortabele kamers en onze uitstekende locatie in het hart van de oude binnenstad.

We zouden je graag weer op je volgende reis naar de stad zien, onthoud ons ons direct op 0131 2202299 te bellen voor onze beste tarieven.