TripAdvisor
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Beoordeeld op 22 juni 2018

We hebben er 2 keer verbleven. De 2de keer was de kamer groter en rustiger (aan de achterkant van het gebouw t.o.v. aan de voorkant van het gebouw bij ons eerste verblijf). Maar beide keren was het personeel super vriendelijk. Je krijgt een warm onthaal en zo veel uitleg over de stad als je wil. Bediening bij het ontbijt was super! Een à la carte ontbijt is altijd leuk. Heel lekker allemaal. Nooit lang moeten wachten.
In de eerste kamer was het bed niet zo goed. We voelden de veren in onze rug steken. Maar in de 2de kamer was het bed wel ok. Douchesystemen waren heel anders dan wij gewend zijn, dus wel wat een uitdaging. Niet het beste bed en douche dus, maar verder heel goed.

Kamertip: Vraag een kamer aan de achterkant van het hotel (kant van het busstation). Die zijn veel rustiger, minder lawaai.
Datum van verblijf: mei 2018
Beoordeeld op 9 april 2017

Dit guest house heeft een goede locatie t.o.v. de bezienswaardigheden van Edinburgh. Alles is aan te lopen. Ook de voorzieningen van het openbaar vervoer zijn dichtbij. Kamer was schoon en comfortabel. Eigenaren en personeel zijn behulpzaam. Een absolute aanrader voor een paar dagen in Edinburgh!

Datum van verblijf: april 2017
Beoordeeld op 26 maart 2016 via mobiele applicatie

Een prima plek als uitvalsbasis voor een bezoek aan Edinburgh. Warme ontvangst met zeer behulpzame medewerkers. Prima kleine kamer; schoon en netjes. Ontbijt goed verzorgd. Omdat wij daarna met de trein vertrokken, was station dichtbij heel fijn.

Datum van verblijf: maart 2016
Beoordeeld op 23 mei 2015 via mobiele applicatie

Dit guest house ligt op steenworp van alle attracties maar is binnen toch erg rustig.

De kamers zijn comfortabel alhoewel misschien een beetje afgeleefd.

Het ontbijt is van grote klasse en wordt precies naar wens geserveerd.

De eigenaars zijn erg vriendelijk en hebben veel kennis van de stad.

Datum van verblijf: oktober 2014
Beoordeeld op 24 mei 2014

zeer goede locatie. Alles (centrum én treinstation én busstation) ligt om de hoek. Edinburgh Castle op loopafstand en ook alle andere attracties van de stad. Beetje traag met ontbijt, maar hé, het is vakantie. Ontspan, bestel je ontbijtje en het wordt ter plekke voor je bereid en aan je tafel bezorgt. Super service dus. Nog een tip voor de eigenaren: vervang het tapijt voor iets glads, waardoor de stoelen makkelijker schuiven.

Datum van verblijf: mei 2014