Beoordeeld op 29 december 2018 via mobiele applicatie

Typsich ibis hotel; moderne bar en lekker ontbijt met veel keuze.
Kamer is voldoende groot, maar niet goed gepoetst, alsook te weinig handdoeken.
Grootste ergernis van allemaal:enorm veel lawaai van omliggende café's/dancings. Wij hebben hier niet kunnen slapen.
Je betaalt een prijs voor een central gelegen hotel. Jammer!
Ik raad het niet aan.

Datum van verblijf: december 2018
ibissouthbridge, Team leader van Ibis Edinburgh Centre South Bridge, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 januari 2019

Dear Lisa83836372,
Thank you for taking the time to leave a review of our hotel I am very happy that you enjoyed our full buffet breakfast. We appreciate all comments left by our guests so that we can continue to improve our service.

Kind regards,
Stacey,

Beoordeeld op 14 december 2018 via mobiele applicatie

Ligging is prima centraal. Veel bussen stoppen in buurt. Met bus vanaf vliegveld (100) prima te bereiken.
Bus naar roslyn chapel stopt bij hotel en voor £1,70 ! Kun je in 40 minuten daar naar toe ga@n.

Kamer niet supergroot maar ruim voldoende. Prima bed, prima douche.
Ontbijt voldoende goed maar geen variatie dagelijks.
Kortom, zoek je hotel voor stad bezoek dan is dit prima keuze.

Datum van verblijf: december 2018
ibissouthbridge, Front Office Team Member van Ibis Edinburgh Centre South Bridge, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 december 2018

Dear Huub V,

Thank you very much for taking the time to write review of your stay at the Ibis Edinburgh South Bridge hotel.

It is great to see that you enjoyed the time that you spent with us and we will look forward to welcoming you back in the future.

Until then, wishing you a beautiful Christmas & wonderful New Year.

Kind Regards,
Paulina

Beoordeeld op 25 september 2018

het hotel ligt super in de stad gelegen.
goede kamer en goede bedden en schoon
ontbijt is uitgebreid en er is voldoende aanwezig wordt steeds aangevuld.
personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam er ontbreekt eraan niet voor de prijs.

Datum van verblijf: september 2018
Mikhail M, Front Office Team Member van Ibis Edinburgh Centre South Bridge, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 september 2018

Dear Chris,

Thank you for your kind review. We are glad that you have enjoyed your stay in our hotel. I hope that we will see you again in the future if you come back to Edinburgh.

Best regards,
Paulina.

Beoordeeld op 22 augustus 2018

Ideale locatie in het centrum en om Edinburgh te bezoeken. Gemakkelijk om al op voorhand online in te checken. Typisch Ibis hotel in moderne stijl. Kamers zijn heel proper en functioneel. 2 Handoek(jes) is toch wat weinig en dus voor verbetring vatbaar. Mooi ingerichte bar met ruime keuze. Wij sliepen op de zesde verdieping en hadden helemaal geen last van buiten.

Kamertip: Ideale liging in centrum
Datum van verblijf: augustus 2018
Mikhail M, Front Desk van Ibis Edinburgh Centre South Bridge, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 augustus 2018

Geachte Luc B,

Wij stellen uw opmerkingen over uw verblijf in ibis Edinburgh Centre South Bridge - Royal Mile erg op prijs. Het is altijd prettig om positieve reacties te mogen ontvangen.

Uw opmerkingen zullen wij overbrengen aan ons team. Wij zijn ervan overtuigd, dat uw reactie ons personeel zal stimuleren om voortdurend te blijven streven naar een hoge kwaliteit van onze dienstverlening.

Hoogachtend,

Sara Vara - Ontvangst

#ibisEdinburghCentreSouthBridge

Beoordeeld op 9 augustus 2018 via mobiele applicatie

Ibis Centre South Bridge heeft een goede ligging! Kamers zijn zeer proper, voldoende groot maar wel gehorig! Wat extra handdoeken zou ook handig zijn. Zowel hotelgasten als straatlawaai is ‘s nachts goed hoorbaar.
Stopcontacten niet bij bed dus een verlengsnoer is geen overbodige luxe.

Datum van verblijf: augustus 2018
Mikhail M, Front Desk van Ibis Edinburgh Centre South Bridge, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 augustus 2018

Dear Kelly C,
Thank you for your review! Our team truly appreciates it and it most definitely makes us proud of what we strive to accomplish every day! My team and I sincerely look forward to the pleasure of welcoming you back soon.
Best regards,
Sara