Beoordeeld op 25 september 2018

het hotel ligt super in de stad gelegen.
goede kamer en goede bedden en schoon
ontbijt is uitgebreid en er is voldoende aanwezig wordt steeds aangevuld.
personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam er ontbreekt eraan niet voor de prijs.

Datum van verblijf: september 2018
Mikhail M, Front Office Team Member van Ibis Edinburgh Centre South Bridge, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 september 2018

Dear Chris,

Thank you for your kind review. We are glad that you have enjoyed your stay in our hotel. I hope that we will see you again in the future if you come back to Edinburgh.

Best regards,
Paulina.

Beoordeeld op 22 augustus 2018

Ideale locatie in het centrum en om Edinburgh te bezoeken. Gemakkelijk om al op voorhand online in te checken. Typisch Ibis hotel in moderne stijl. Kamers zijn heel proper en functioneel. 2 Handoek(jes) is toch wat weinig en dus voor verbetring vatbaar. Mooi ingerichte bar met ruime keuze. Wij sliepen op de zesde verdieping en hadden helemaal geen last van buiten.

Kamertip: Ideale liging in centrum
Datum van verblijf: augustus 2018
Mikhail M, Front Desk van Ibis Edinburgh Centre South Bridge, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 augustus 2018

Geachte Luc B,

Wij stellen uw opmerkingen over uw verblijf in ibis Edinburgh Centre South Bridge - Royal Mile erg op prijs. Het is altijd prettig om positieve reacties te mogen ontvangen.

Uw opmerkingen zullen wij overbrengen aan ons team. Wij zijn ervan overtuigd, dat uw reactie ons personeel zal stimuleren om voortdurend te blijven streven naar een hoge kwaliteit van onze dienstverlening.

Hoogachtend,

Sara Vara - Ontvangst

#ibisEdinburghCentreSouthBridge

Beoordeeld op 9 augustus 2018 via mobiele applicatie

Ibis Centre South Bridge heeft een goede ligging! Kamers zijn zeer proper, voldoende groot maar wel gehorig! Wat extra handdoeken zou ook handig zijn. Zowel hotelgasten als straatlawaai is ‘s nachts goed hoorbaar.
Stopcontacten niet bij bed dus een verlengsnoer is geen overbodige luxe.

Datum van verblijf: augustus 2018
Mikhail M, Front Desk van Ibis Edinburgh Centre South Bridge, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 augustus 2018

Dear Kelly C,
Thank you for your review! Our team truly appreciates it and it most definitely makes us proud of what we strive to accomplish every day! My team and I sincerely look forward to the pleasure of welcoming you back soon.
Best regards,
Sara
#IbisEdinburghCentreSouthBridge

Beoordeeld op 5 maart 2018 via mobiele applicatie

Een super locatie voor onze citytrip. 5 dgn verbleven in het hotel. De kamers zijn niet groot maar goed schoon. Bedden zijn meer dan prima. Prijs technische helemaal top!

Een goede aanrader voor een toffe citytrip!

Datum van verblijf: maart 2018
Mikhail M, Reception Team Member van Ibis Edinburgh Centre South Bridge, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 maart 2018

Geachte Groenie90,

Hoogachtend,

Sara Vara - Receptie

Beoordeeld op 22 februari 2018 via mobiele applicatie

Wel zijn er al eens geweest maar komen er over een paar dagen weer terug.
Geen optie om over een ander verblijf na te denken, dit hotel heeft voor ons alles !!
! Vriendelijk groen hotel met dito personeel

Datum van verblijf: februari 2018
Mikhail M, General Manager van Ibis Edinburgh Centre South Bridge, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 april 2018

Dear Nancy V,

Thank you for taking the time to review your stay with us.

We are glad to hear that your stay with us was enjoyable and that all aspects of your stay were up to your expectations.

Should you return in Edinburgh in the future, please do not hesitate to contact us to help you arrange your stay.

Kind Regards,

Kostas