TripAdvisor

Keukens: Italiaans
Dineropties: Ontbijt
Wijk: New Town
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Vers en heerlijk eten, echt een aanrader! Wel vaak druk maar je hoeft niet zo lamg te wachten. Wij hebben van alles geprobeerd, van pannekoeken tot bagels. Alles wordt snel geserveerd. Ook de koffie is heel lekker. De prijs valt ook heel erg mee.

Datum van bezoek: november 2019

21 oktober 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Op tripadvisor gezien dat dit restaurantje een aanrader is voor ontbijt. 2 dagen achter elkaar hier geweest, maar steeds was er geen plek. Het was er ontzettend druk, zag er gezellig uit, maar geen plek dus. Lange wachtrij. Heel jammer! Reserveren niet echt mogelijk.. we mogelijk om buiten te wachten op je beurt.
Geen aanrader voor groepjes (wij waren met 6). Er zijn alleen tafels voor max 4 personen en ivm drukte lastig om dan 2 tafels naast elkaar te krijgen. Met 2-4 personen is het denk ik wel te doen om even te wachten op een plekje.
Excuses voor de 1 ster... wilde deze ervaring echter wel achterlaten. Tani Modi lijkt me verder een fantastisch ontbijtrestaurantje.

Datum van bezoek: oktober 2019
17 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Een aanrader voor je ontbijt. Soms wel wachten tot er plek is aangezien het een succesvolle zaak is.

Kwaliteit van het eten is goed. Je betaald tussen de 6 en 10 pond voor een ontbijt/lunch.

Datum van bezoek: augustus 2019
14 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Super hip tentje aan de rand van het centrum. Vriendelijke bediening. Als er geen plaats is kun je op een bankje wachten en geven ze msnen tafeltjes op volgorde van aankomst(naam wordt opgeschreven)

Datum van bezoek: november 2018
7 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij toeval terecht gekomen bij dit leuke (Italiaanse) zaakje. Een beetje verscholen op Hanoverstreet, maar erg leuk! Er is genoeg keuze; panini's, belegd stokbrood en ciabatta's, Italiaanse wraps, salades en heel veel heerlijke zoetigheden. Alles wordt vers bereid.

Datum van bezoek: mei 2017

Reizigers die Tani Modi bekeken, bekeken ook

Edinburgh, Schotland

Edinburgh, Schotland

In Tani Modi geweest? Deel je ervaringen!