TripAdvisor
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Beoordeeld op 28 april 2019

De ligging, prijs netheid en personeel scoort een 10. Wij hadden kamer 401 en 402.
401 een superkamer, groot en een mooie schone badkamer en 1 raam wat uitkeek op een kleine vierkante binnen tuin, ook een 10. Maar kamer 402 viel erg tegen. De ramen enkel in kantel-stand open. uitzicht op roosters van de afzuiging dus de ramen waren erg vies. Het ergste was het ene raam op het oosten waar achter de vuilcontainer stond. Dat was met folie afgeplakt zonder gordijnen waardoor al heel vroeg in de ochtend de kamer was verlicht. Ook midden in de nacht als er vuil werd weggegooid in de container die er achter het raam stond, de herrie en er ging een lamp aan waardoor de kamer ook midden in de nacht werd verlicht. Score 4. Wij hebben het raam met handdoeken en kussen dichtgezet.
Ontbijt was prima.
Prijzen in de bar zijn exorbitant glas wijn Medoc omgerekend € 10,68. Veder heel onvriendelijk wordt alle drank heel precies afgemeten vooraf het inschenken Echt geen een druppel teveel schenken. Jammer.

Kamertip: nooit kamer 401 nemen
Datum van verblijf: april 2019
Beoordeeld op 17 april 2019 via mobiele applicatie

Dit hotel geboekt voor een girls weekend. Hotel ligt op een hele fijne locatie. De nieuwe als wel de oude gedeelte van de stad zijn makkelijk bereikbaar.

Alles was netjes en leek net nieuw. Het gebouw zelf heeft een historisch karakter maar van binnen is net modern en super netjes.

Personeel is heel erg gastvrij en denkt mee. Ik zou hier zeker weer slapen bij mijn volgende Edinburgh bezoek.

Datum van verblijf: april 2019
Beoordeeld op 13 december 2018 via mobiele applicatie

Fijn hotel op een geweldige plek. Wij hadden onze kamer aan de parkzijde van het hotel. s’Nachts heerlijk rustig door de dubbele beglazing. Ook van de andere gasten-kamers geen enkele overlast gehad. Douche erg schoon en fijne douche. Elke dag perfect opgemaakte bedden welke wel een beetje te hard zijn. Aan personeel gevraagd om een zachte “oplegger”. Zonder probleem een dekbed met hoes gekregen, driedubbel gevouwen en heerlijk geslapen. Ontbijt apart bij te boeken. Beetje jammer dat in de ontbijtruimte weinig tafels staan maar ontbijt was prima. Hotel heeft twee entreedeuren waardoor het in de winter erg koud kan zijn in de lobby als er gasten binnenkomen. Zeer aardig personeel aan de balie. Ik kom hier zeker terug.

Datum van verblijf: december 2018
Beoordeeld op 21 oktober 2018

Dit hotel is prima. De bedden zijn goed en de kamers zijn schoon. Het continentale ontbijt is ook in orde, al mocht er wat meer zitgelegenheid zijn. De locatie is het grote pluspunt. Het hotel ligt centraal tussen de oude en de nieuwe stad, zodat bijna alles op loopafstand is te bereiken. Het personeel is erg vriendelijk.

Datum van verblijf: oktober 2018
Beoordeeld op 20 maart 2018 via mobiele applicatie

Centraal gelegen bij oud en nieuw stadsdeel. Bus van luchthaven stopt bijna voor de deur. Personeel super vriendelijk en behulpzaam. Kamer net, proper voorzien van waterkoker en haardroger. Super goed bed.

Datum van verblijf: maart 2018