TripAdvisor
Edinburgh
Plaatsen
Inbox
Zoeken

“Een heel verrassende menukaart. Erg lekker.”
Beoordeling van Hemma

Hemma
Geclassificeerd als nr. 578 van 3.043 Restaurants in Edinburgh
Keukens: Zweeds
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Wijk: Old Town
1 augustus 2019 beoordeeld

Ik kon niet zo goed kiezen van de menukaart. Uiteindelijk gekozen voor een salade met zoete aardappel en linzen wat ik normaal niet zou kiezen in een restaurant, maar wat was dat lekker. Mijn man koos voor de aardappelsoep en die was ook al zo lekker. Volgend jaar komen we zeker terug.

Datum van bezoek: juli 2019

29 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Na het Holyrood paleis en het bijbehorende park cq Arthurs Seat is dit een ideaal plekje voor een drankje en/of wat te eten. Zeker als je massa van de Royal Mile wil ontwijken. Beetje Zweeds ingesteld. Prima soep, salades en hamburger. Vriendelijk personeel. Je kunt ook goed buiten zitten

Datum van bezoek: april 2019
29 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Aangezien Hemma naast ons hotel ligt, lijkt het ons ook het makkelijkst om hier te komen eten.
Gelukkig hebben ze goede beoordelingen en ze zijn terecht!
We waren enkele uren op voorhand al gaan reserveren en werden erg vriendelijk ontvangen, op het desbetreffende uur was dit evenzeer het geval. Het personeel is dus erg vriendelijk en behulpzaam, top!
De soep van de dag was tomatensoep, zéér lekker, met lekker brood en goede gezouten boter.
De fish en chips zijn erg lekker, met heerlijke sausjes, bij de betere fish en chips die we op onze reis door Schotland al hebben gegeten.
De hamburger kan je zelf upgraden met kaas en/of bacon, simpelweg perfect.
De frietjes waren evenzeer lekker, en jawel, ook hier was er mayonaise, dit maakt Belgen alleen maar nog meer tevreden.
Ben je hier in de buurt, en je hebt honger? Zeker binnen springen!

Datum van bezoek: april 2017
Anna C, Manager van Hemma, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 mei 2017

Thank you so much for your great review!

From all of us in Hemma

24 april 2017 beoordeeld

Het ligt ietwat verborgen achter het parlementsgebouw, dicht bij Arthurs Seat en Holyrood House. Als de zon schijnt kun je hier heerlijk buiten zitten.
De inrichting binnen is ietwat kil en modern, maar het eten is heerlijk. Ik had een salade om je vingers bij af te likken, met gedroogde tomaatjes en groene asperges.
Wat ook erg leuk is, dat er een grote tap met water met schijven komkommer op de bar staat, waar iedereen zelf van kan tappen. Een superleuk idee.

Datum van bezoek: april 2017
Anna C, Owner van Hemma, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 mei 2017

Vielen dachte!

From Hemma

6 juli 2015 beoordeeld

koffiehuis in Amerikaanse sfeer met flink wat bankstellen en zitjes, aardige bediening en goede koffie en lekker gebak, gratis WiFi

Datum van bezoek: juli 2015

Reizigers die Hemma bekeken, bekeken ook

Edinburgh, Schotland
Edinburgh, Schotland

In Hemma geweest? Deel je ervaringen!