Beoordeeld op 25 oktober 2019

Perfecte locatie met uitzicht op kasteel.
Ruime kamer met goede bedden en 49inch tv. Badkamer is klein en zeker voor ouderen problematisch in-en uitstappen bad om te douchen. Ontbijt is ok zo ook het diner. Vooraf diner bijboeken is onvoordelig. Ontbijt en dinerruimte kan nogal krap zijn als het druk is. Vanuit dit hotel liggen de meeste bezienswaardigheden van de stad op loopafstand.

Datum van verblijf: oktober 2019
FionaG1777, Front Office Manager van Apex Grassmarket Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 oktober 2019

Dear Dries1971,

Thank you for your feedback.

Firstly, I would like to apologise for any issues you experienced with our bathroom layout and also for any crowding issues in the restaurant. This is certainly not the standard I would hope you would experience and I have passed your feedback on. However I am delighted to hear you found your room so comfortable and our location helped you enjoy your time in Edinburgh.

Thank you
Craig Tidy
Assistant Front Office Manager

Beoordeeld op 7 oktober 2019

Locatie van dit hotel was fantastisch. Op loopafstand van veel bezienswaardigheden. Kamer was redelijk ruim en comfortabel. Er wordt vreemd genoeg maar één set toiletspullen gegeven voor twee personen. Badkamer ruikt erg muf en er zijn schimmelsporen zichtbaar. Het was echter de onwijs kille onthaal waarvan wij vonden dat dat niet kon. De man achter de balie had meer oog voor de gasten achter ons en handelde onze check-in om die reden snel en gastonvriendelijk af.

Datum van verblijf: oktober 2019
FionaG1777, Front Office Manager van Apex Grassmarket Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 oktober 2019

Hi Roseline,

Thank you for your recent feedback.

Firstly, I would like to sincerely apologise for the unfriendly welcome you experienced, this is certainly not the standard I would expect you to receive with us and I am sorry the impact on your stay this may have caused. Also the bathroom cleanliness has been noted and passed to maintenance to ensure this is improved for the future.

However it is good to hear you found the location beneficial and your room so comfortable.

We do hope to welcome you back sometime.

Many thanks
Craig Tidy
Assistant Front Office Manager

Beoordeeld op 8 juli 2019

Hier vier dagen verbleven tijdens ons verblijf in Edinburgh. We werden super vriendelijk ontvangen en kregen een upgrade naar een kamer met uitzicht op het kasteel. Mooie ruime kamer met een supergoed bed! Badkamer prima, alhoewel de opstap naar de douche door het hoge bad wel oppassen is. De kamer was super schoon! Kluis aanwezig en koffie en thee. Het is aan de Grassmarket kant wel wat rumoeriger door de pubs aan de overkant. Nadeel van de kamer vonden wij het klimaat. Het was er vrij warm/benauwd en de ramen gaan maar een heel klein stukje open. Hiervoor zitten nog schuiframen, vermoedelijk om het rumour van buiten uit de kamer te houden. Maar wil je wat frisse lucht dan moet je deze open houden. Een kleine ventilator kon niet echt de warmte verdrijven. Ontbijt zeer ruim en met een gerecht a la cart.
Al met al een prima hotel op een super locatie!

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 2 mei 2019

Uitstekend hotel in het hartje van de Old Town van Edinburgh, met uitzicht op en loopafstand van The Castle.
Ontbijt deels a la carte, deels in buffetvorm

Minder toegankelijk/niet geschikt voor mindervaliden

Datum van verblijf: april 2019
Beoordeeld op 27 januari 2019

zeer centraal gelegen hotel, restaurant heeft uitzicht op het kasteel. Bus stopt voor het hotel, pubs en winkels aan de overkant. Royal mile in enkele minuten te bereiken.Mooie, ruime kamers. Als ik nog eens in edinburgh terug kom, ga ik zeker weer in dit hotel!

Datum van verblijf: januari 2019