Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (1.350)
Beoordelingen filteren
1.350 resultaten
Waardering van reizigers
688
467
137
38
20
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
688
467
137
38
20
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
2 - 7 van 1.350 beoordelingen
Beoordeeld op 2 januari 2018 via mobiele applicatie

Met kerst 2016 hier geweest, erg tevreden over. Met kerst 2017 hier geweest. Hotel is achteruit gegaan, plots geen full English breakfast meer, ik miste de bonen, de champignons, de haggis.. de worst was niet lekker. De kamer was erg gehorig, op de wc hoorde je alles beneden terwijl je op de 4e verdieping zat. De eerste dag van ons verblijf had m’n man n wondje achter z’n oor, dit liet n vlekje bloed achter op zijn kussen. Dit was de laatste dag van ons verblijf van 4 nachten nog niet vervangen. Na de eerste nacht had ik op m’n enkel 5 vlooienbeten. In de tussentijd nog naar beneden gemogen omdat ze het wc papier en de douchegel niet hadden bijgevuld. Geen wc borstel te bekennen in de badkamer, wel een zeer fijne douche qua formaat, rook alleen erg naar chloor. Het personeel loste dit probleem van het wc papier en douchegel mooi op, maar zou niet moeten mogen. Locatie is erg handig, vrij rustige omgeving maar op loopafstand van de stad. Nergens te vinden dat ze ook diner serveren, zowel op de website als in het boekje op de kamer staat dit niet vermeld, alleen ontbijt. Vorige keer zeer tevreden over, nu niet meer zo. Ik zou hier niet snel terug naartoe gaan helaas

Datum van verblijf: december 2017
Reistype: Reisde met een partner
Bedank Robiinn18_2
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Marieke S, Assistant Front Office Manager van Residence Inn by Marriott Edinburgh, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 januari 2018

Geachte Robin D,

Bedankt voor uw feedback over uw verblijf bij de Residence Inn by Marriott Edinburgh.
Ik begrijp uit uw opmerkingen dat u niet tevreden bent met de kwaliteit van de kamers en het ontbijt. Ik betreur het om te horen dat u geen plezierig verblijf bij ons heeft gehad en dat naar uw mening ons hotel achteruit is gegaan, in vergelijking met vorig jaar.

We waarderen uw feedback, en ik heb onze technische dienst en de housekeeping manager geinformeerd over uw opmerkingen.

Ook heb ik uw opmerkingen over de ontbijtskwaliteit doorgegeven aan de keuken en de hotel manager. Met betrekking tot het serveren van het diner in onze bar wou ik u graag informeren dat dit wel vermeld staat in onze ‘Guest Directory’, die zich in elke kamer bevindt met algemene informatie over ons hotel.

We willen altijd de beste service mogelijk bieden aan onze gasten, en ik waardeer uw feedback zodat we onze service in de toekomst kunnen verbeteren.

Ik hoop dat we u in de toekomst nogmaals mogen komen verwelkomen in de

Residence Inn by Marriott Edinburgh.

Met vriendelijke groet,

Marieke
Assistant Front Office Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 20 mei 2017 via mobiele applicatie

Teveel invalkrachten van jong personeel maken dit hotel moeilijk te managen, de afgesproken kamer was helaas al vergeven. Bij het ontbijt wordt elke keer je bord met eten weggehaald als je voor je koude tweede of derde kop koffie gaat. De kamers zijn ruim van opzet, maar door doorstroom moeilijheden van toilet veel lawaai, daar komt nog bij dat ramen moeilijk open en dicht gaan, de prijs is exorbitant hoog voor het geleverde, geen aanrader!

Datum van verblijf: mei 2017
Reistype: Reisde alleen
Bedank 726Francois
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Antwoord van management:Gereageerd op 22 mei 2017
Google-vertaling

Dear Francois,

Thank you for taking the time to provide us with feedback regarding your recent stay at the Residence Inn Edinburgh.

As we pride ourselves on delivering a memorable hotel experience during your travels, we have unfortunately fallen short of our goal during your recent stay.

We always try to provide our guests with the best service and to make your stay as comfortable possible. I do apologise that we were not able to meet your expectations regarding the staff service and room standard. I am sorry for the inconvenience this may have caused you. Next to that we will review our processes regarding the staff service during breakfast.

Thank you again for taking the time to pass on your feedback so that we can improve our services.

I hope we can welcome you again at the Residence Inn by Marriott Edinburgh.

Sincerely,
Marieke
Duty Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 18 december 2016 via mobiele applicatie

Dit hotel was perfect voor ons! Ruime kamer met 2 grote bedden, een keuken en grote bank met bureau. We hadden kamer 304 die ik de volgende keer graag weer boek. Let wel: haal keycard uit kaarthouder. Het zoemt nogal. Verder goed ontbijt aardig personeel. Helaas werd wake up call vergeten wat ik eigenlijk niet vind kunnen. Locatie top en rustig en Edinburgh is geweldig!

Datum van verblijf: december 2016
Reistype: Reisde met een partner
1  Bedank 706martijn1970
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 5 december 2016

Een zeer ruime, propere kamer met eigen keuken, zetel, bureau, nog een aparte stoel en een grote badkamer. redelijk ontbijt, vriendelijke bediening.
Een beetje gehorig wel, je moet hopen dat je buren niet teveel lawaai maken...

Datum van verblijf: december 2016
  • Reistype: Reisde voor zaken
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Service
Bedank Jef S
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 17 september 2016

Dit hotel heeft heel ruime kamers met tal van voorzieningen zoals broodrooster, strijkijzer, microgolfoven, vaatwasmachine, waterkoker, koelkast, allerhande toiletartikelen, ... Ik vroeg twee afzonderlijke bedden en kreeg twee tweepersoonsbedden (mits meerprijs)

Datum van verblijf: augustus 2016
  • Reistype: Reisde met vrienden
    • Locatie
    • Kamers
    • Service
Bedank Patrick F
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken