TripAdvisor
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Beoordeeld op 2 mei 2018

Oud aandoend hotel, met vreemde entree. Lage plafonds. De kamers zijn redelijk, ook hier gedateerd. wel goede bedden.
We hadden ook het avondeten bijgeboekt, in de omgeving zijn geen restaurants. Het eten was ok, niets bijzonders. Ook het ontbijt was niet bijzonder, maar ok....
Kan eigenlijk niet zo goed bedenken waarom men hier een hotel heeft neergezet, aan doorgaande weg, zonder attracties. De bus naar het vliegveld kost overigens net zoveel als naar-vanuit het centrum. Volggende keer dus logeren in het prachtige centrum!

Kamertip: Aan de achterzijde hoor je de dierentuin.....
Datum van verblijf: april 2018
HIEdinburgh, Guest Relations Manager van Holiday Inn Edinburgh, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 mei 2018

Geachte heer / mevrouw, het spijt me te horen dat u niet van uw verblijf hebt genoten en dat u tijdens ons verblijf teleurstelt. Mijn excuses hiervoor en ik kan bevestigen dat ze door alle managers worden gezien voor corrigerende maatregelen. Heel erg bedankt Alan.

Beoordeeld op 24 augustus 2016

Grrot hotel aan dorrgande weg naast de dierentuin. Veel toeristen dus kan soms druk zijn bij ontbijt of diner als e op verkeerde moment komt. Nette kamers vriendelijk personeel. Als je geluk hebt mooi uitzicht ( alleen de kamers aan de voorzijde) alleen dat moet je bekopen met herrie van de doorgaande weg, tenzij het raam dicht doet. Ontbijt is karig , engels, voor zo'n groot hotel.

Kamertip: hotels aan de straatrzijde, voorkant hebben mooi uitzicht echter ook rumoerig vanwege het verkeer.
Datum van verblijf: augustus 2016
  • Reistype: Reisde voor zaken
HIEdinburgh, Guest Relations Manager van Holiday Inn Edinburgh, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 augustus 2016

Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit nehmen um Ihren Aufenthalt zu überprüfen.
Ich hoffe, dass Sie Ihren Aufenthalt in Edinburgh genossen.

Mit freundlichen Grüßen
claire.borthwick@hi-edinburgh.co.uk

Beoordeeld op 10 augustus 2016

Rustig gelegen , maar saai gebouw. De kamers zijn wel groot en netjes, maar daar houdt het comfort op. Avondeten en ontbijt laten absoluut te wensen over. Nergens verse bereidingen in dit refterachtig restaurant. Enkel aan te raden voor kortverblijf, en liefst op een ander adres gaan eten. Zeker geen familiehotel, met of zonder kinderen.

Datum van verblijf: juli 2016
HIEdinburgh, Guest Relations Manager van Holiday Inn Edinburgh, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 augustus 2016

Dank u voor het nemen van de tijd om uw recente ervaring in het Holiday Inn Edinburgh te herzien.
Ik ben zeer teleurgesteld dat u niet genieten van uw verblijf en ik ben erg jammer dat je zulke problemen tijdens uw verblijf hebben ondervonden.
Wij nemen alle feedback aan boord en streven ernaar om altijd hoge normen te leveren.

Vriendelijke groeten
Claire.borthwick@hi-edinburgh.co.uk

Beoordeeld op 24 juli 2016

de kamer was groot en te ongezellig, het avondbuffet was niet te eten, geen enkele pot was lekker (en dit vonden de andere groepsleden ook), het ontbijtbuffet was veel te klein voor zo een groot hotel, nooit meer !

Datum van verblijf: juli 2016
HIEdinburgh, Guest Relations Manager van Holiday Inn Edinburgh, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 juli 2016

Ich bin sehr enttäuscht, dass Sie nicht genießen Sie Ihren Aufenthalt haben Sie Ihre Ess-Erfahrungen insbesondere Ich werde dafür sorgen, dass Ihre Kommentare mit unserem Management-Team geteilt werden.

Mit freundlichen Grüßen
claire.borthwick@hi-edinburgh.co.uk

Beoordeeld op 12 juli 2014

Kamer was OK en het personeel is best in orde. Ontbijt kan volgens ons beter. We hadden een uitgebreid Scottish breakfast verwacht. Maar is een gewoon typisch ontbijt van een luxe-keten en erg onpersoonlijk.

Datum van verblijf: juni 2014
HIEdinburgh, Guest Relations Manager van Holiday Inn Edinburgh, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 juli 2014

Dank u voor uw feedback over uw verblijf in het Holiday Inn Edinburgh. We zijn blij dat het algemeen was uw verblijf aangenaam maar we zijn teleurgesteld dat uw ontbijt ervaring ontbrak interactie.

Kind Regards
Claire.borthwick@ihg.com