Vandaag geopend: 09:00 - 22:00

Google
Manieren om Mercat Tours te ontdekken
vanaf 24,33 US$
Beoordeeld op 16 februari 2020 via mobiele applicatie

Totdat de tour begon was Alex de tourguide heel gewoon. Daarna veranderde hij in een acteur en had iedereen gelijk aan zich gebonden door zijn boeiende verhalen, gave interpretaties en geweldig schots accent. Wat mensen waren de sjaak en mochten live meedoen aan de martelverhalen die Alex zo realistisch mogelijk vertelde en naspeelde. Hierna gingen we de brug in en daar veranderde Alex zijn gezicht in een griezelverhalen verteller met als kers op de taart één klein kaarsje voor zijn gezicht. Over de rest zal ik niets vertellen, dat kan je het beste zelf ervaren. Want het is het absoluut waard! In ieder geval letterlijk en figuurlijk een te gekke nacht! Alex, you rock!

MercatToursLtd, Marketing Assistant van Mercat Tours, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 maart 2020

Hallo Philip,

We zijn blij met je mooie woorden. Ik weet zeker dat ze een grote glimlach op het gezicht van Alex zullen brengen. Blij dat je genoten hebt van je tijd bij ons en het allerbeste!

Beoordeeld op 1 februari 2020 via mobiele applicatie

Tour van 2 1/2 uur onder " The South Bridge" Leuk om te horen hoe de Schotten deze ruimtes in het verleden gebruikten.
Als je last hebt van claustrofobie is het misschien niet aan te raden.
Ook voor mensen die minder go
ed ter been zijn niet direct een aanrader i.v.m. traplopen en oneffen vloeren.

Datum van activiteit: februari 2020
MercatToursLtd, Marketing Assistant van Mercat Tours, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 februari 2020

Hallo Andreat,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons een beoordeling te geven!
We zijn blij dat je het leuk vond om met ons over de geschiedenis van de kluizen te horen.

Het beste,

Beoordeeld op 17 januari 2020 via mobiele applicatie

Alex was onze gids en wat een (spooky) feest maakte hij ervan! De tijd vloog voorbij door zijn fantastische manier van vertellen. Niet heel erg eng maar zeker de moeite waard en een aanrader!

MercatToursLtd, Manager van Mercat Tours, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 januari 2020

So happy you enjoyed the tour with Alex, Cindy!
Thanks for the lovely review and glad we have your recommendation.
We'll be sure to send your kind words along to Alex.

All the best,

Beoordeeld op 7 januari 2020 via mobiele applicatie

Het was echt super leuk! De gids vertelde vol passie en plezier alle informatie. Enige mindere puntje is dat het accent soms wat moeilijker te verstaan is, maar daar kies je natuurlijk voor. Erg aan te raden!

MercatToursLtd, Marketing Manager van Mercat Tours, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 januari 2020

Hartelijk dank! Louise

Beoordeeld op 3 januari 2020 via mobiele applicatie

Aanrader! Leuke tocht, erg enthousiaste gids Alex en niet (te) akelig!

Gewelven en kerkhof aangedaan.

MercatToursLtd, Manager van Mercat Tours, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 januari 2020

Dank je Rickvandenboorn!